Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tolker jeg deg riktig at firmaet som skulle utvikle web siden har levert fra seg det vi nå ser og anser det som et ferdig produkt?? :shock: Er det de frivillige som skal gjøre dette ferdig?? Hvis det er slik så har de frivillige min dypeste medfølelse og fortjener :applause: for å ta på seg den jobben...

Nei da tolker du meg veldig feil. Selv om det er et firma som lager siden så betyr ikke det at de som jobber i BmwCCN bare har sittet og sett på. Det kreves mye samarbeid imellom kunden og firmaet når en side som dette skal produseres, så det er nok mange som har jobbet hardt for å få pushet frem denne siden så raskt som mulig. Noe som også er positivt med at siden er lagt ut i råutgave er at nå får virkelig produsenten av siden press på seg for å være effektiv, for vi har alle mulighet til å følge utviklingen.

Jeg så jo denne råsiden for 1 år og 5mnd siden på årsmøte til avdeling øst hvor noen av daværende hovedstyre var på besøk. Den gangen manglet de kun noen registreringer p.g.a betaling grunnet webshopen. Hva så er egentlig nytt fra den tiden?? Jeg betviler ikke at styre sikkert har stått på med forhandlinger når det gjelder betaling av dette og skynde det frem.

• Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nå kjenner jeg ikke til historien rundt ny webside/forum, siden jeg ikke har vært medlem på en stund. Men i mine øyne virker det noe uproft/useriøst å legge ut en halv-3/4 ferdig side på nettet slik.

Ja det vil alltid være noen bugs man vil oppdage etter produksjonsetting av en webside men slik den er nå burde man heller fjernet funksjoner som ikke virker fremfor å la dem være der som ikke fungerende funksjoner men delvis tilgjengelige.

Er mer seriøst å ha en enkel side med de funskjoner som er OK/testet ut, en masse svada som det virker som nå.

Skrevet
Helt enig kjennern, var noe av poenget mitt med noen av innleggende over her også.

Da er jeg faktisk enig med dere. Samtidig er jeg bare glad ting er igang så håper at siden bli ferdig relativt fort, for ønsker å ta i bruk alt så raskt som mulig.

Skrevet

Får ta det her siden det ikke er svar på få på info@bmwccn.no

Når jeg logger inn, får jeg følgende melding:

Vi har ikke registrert at du har betalt medlemsavgift. For å få tilgang til sidene må du kjøpe medlemskap i nettbutikken, når dette er gjort vil du få full tilgang til siden.

Vi oppfordrer deg til å betale via internett, dette er en trygg side. Dersom du ikke ønsker benytte internettsiden til betaling av medlemskap kan du henvende deg til info@bmwccn.no eller sende brev til BMW Car Club Norway, Strømsveien 223, 0668 Oslo, så sender vi deg en giro.

Mvh BMWCCN

Regningen ble betalt 6/5. Når kan jeg regne med å få tilgang til sidene?

Skrevet

Regningen ble betalt 6/5. Når kan jeg regne med å få tilgang til sidene?

si det, jeg kom inn for noen dager siden, nå kommer jeg ikke inn i det hele tatt. Sier jeg har feil brukernavn og passord. Bare å vente noen mnd, så ordner det seg kanskje .....

Skrevet

Jeg må si at de som forsøker skape et slags foruminnhold under slike forhold gjør en tapper innsats. Jeg forsøkte selv når medlemslisten med brukernavn og passord ble offentlig, men jeg forstår meg ikke på slike datating. Og det er kanskje like greit, for jeg tror ikke dette nye forumet er noe for meg og da kan jeg likegodt holde meg helt unna.

Skrevet

Listen med brukernavn og passord er vel ikke offentlig? Er det ikke bare medlemslista? De må jo få sendt ut info til alle medlemene SKRIFTILIG hvor de opplyser om medlemssiden og dens funksjoner. Vel, det er ganske mye bugs og feil på siden nå, og lite aktivitet, men så fort dette blir fikset og folk får informasjon om at det finnes en side tror jeg det blir bra. Men i BMWCCNs gode tro tror jeg nok det tar en god stund.....

Skrevet

Direktelinken er sikkert slettet nå, men den sto her i ukesvis.

Jeg holdt på en times tid i dag og kontaktet alle jævlene som sendte meg nyhetsbrev uten at jeg hadde bedt om det. Merkelig nok svarte 2/3 positivt. Men hvem vet hva som skjer etter at denne listen kom ut? Jeg liker å ha det ryddigt i epostleseren min.

Skrevet

uansett kan alle som er innlogget se medlemslisten. Greit nok man kan se hvem som er medlem, men å legge ut alle som ikke er medlemmer lengre og hele adressen til folk er litt på kanten mener nå jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...