Gå til innhold

Noen som får www.bmwccn.no til å funke?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bmw ccn har vært en vits for meg og, hvertfall etter de la om forumet til det dritræva søpleforumet som er der nå! Før hadde jeg en viss tilhørelse der, "måtte" innom en gang om dagen, og det funka supert. Nå ser jeg på hele den klubben som en sær greie. Forum finnes mange plasser, men bmwccn forumet var BRA. inneholdet og folka/ekspertisen var super, men nå, ikke kommer jeg inn der, (ikke prøvd heller, har rett og slett ikke interesse.) Det er for meg, som mye annet her i livet, et minne. Jeg kommer aldri til å melde meg inn i klubben heller, de har ikke noe å tilby meg, rabatter får man over alt uansett via andre kontakter, og man er like velkommen på biltreff hvorenn man vil selv om man ikke er medlem.

Slik jeg ser det nå, er å være medlem i bmwccn litt likt som å gå i kjærka hver søndag og gi dem masse penger, for at man KANSKJE skal få det bedre når man er dau.

Mitt råd: Kjøp øl, og sett på pink floyd. Drekk deg drita og ha det fint, da har man fått noe bra ut av penga hvertfall.!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, 2000Touring - har lagt inn et innlegg der nå.

Men hvorfor er det ikke mulig å bruke nick på forumet uten at det skal påvirke personopplysningene? Det kan da umulig være vanskelig å få til et opplegg for dette.

Hvis det er for å unngå at medlemmene skal finne på å skrive uønskede ting på forumet så er det vel uansett en smal sak å finne ut av hvem som står bak det aktuelle nicket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor det er sånn... Nå har jeg fått de til å legge inn 2000Touring som nick, også står alle feltene for fullt navn, fornavn og etternavn utfyllt med mine navn. Det er feltet fullt navn som har blitt brukt ved utsendelse av medlemskortene(slik jeg kan skjønne det. Dvs at navnet på kortet(jeg neste gang får tilsendt) stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...