Balltre Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Man skulle tro at et laminert medlemskort ga svaret på noe ingen spurte etter. Men tydeligvis ikke. Hva skal man med slikt Jaja, rabatter. Men man får da de rabattene uten laminering. Ja, det er ølkveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Bmw ccn har vært en vits for meg og, hvertfall etter de la om forumet til det dritræva søpleforumet som er der nå! Før hadde jeg en viss tilhørelse der, "måtte" innom en gang om dagen, og det funka supert. Nå ser jeg på hele den klubben som en sær greie. Forum finnes mange plasser, men bmwccn forumet var BRA. inneholdet og folka/ekspertisen var super, men nå, ikke kommer jeg inn der, (ikke prøvd heller, har rett og slett ikke interesse.) Det er for meg, som mye annet her i livet, et minne. Jeg kommer aldri til å melde meg inn i klubben heller, de har ikke noe å tilby meg, rabatter får man over alt uansett via andre kontakter, og man er like velkommen på biltreff hvorenn man vil selv om man ikke er medlem. Slik jeg ser det nå, er å være medlem i bmwccn litt likt som å gå i kjærka hver søndag og gi dem masse penger, for at man KANSKJE skal få det bedre når man er dau. Mitt råd: Kjøp øl, og sett på pink floyd. Drekk deg drita og ha det fint, da har man fått noe bra ut av penga hvertfall.!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Pink Floyd er jeg enig i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Pink Floyd?!? Tom Waits Bad As Me derimot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Pink floyd, og en kasse pils er meget mye bedre enn medlemskap i bmwccn. Hvertfall på stereoen hjemme hos meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Pink Floyd?!?Tom Waits Bad As Me derimot. Nemlig... viewtopic.php?f=9&t=179727&p=2183524&hilit=Tom+Waits#p2183524 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Nye medlemskort er sendt til samtlige medlemmer. Det vil bli sendt ut nye medlemskort hver måned etter man har fornyet medlemskapet. Dere som da har mottatt medlemskort nå med utløpsdato om en mnd ca. har da ihvertfall ett gyldig kort til da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Og vi som har mottatt kort med kun nick får nå et nytt med fullt navn - hvis jeg har forstått deg rett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Og vi som har mottatt kort med kun nick får nå et nytt med fullt navn - hvis jeg har forstått deg rett? Oppdaterer du navnet i profilen din, så blir det riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Tåpelig svar, da må man bruke navn som nick i forumet også, det bør være forståelse for at alle ikke ønsker dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 http://bmwccn.no/forum/topic/har-du-medlemsnummer-istedenfor-nick Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Takk for tipset, 2000Touring - har lagt inn et innlegg der nå. Men hvorfor er det ikke mulig å bruke nick på forumet uten at det skal påvirke personopplysningene? Det kan da umulig være vanskelig å få til et opplegg for dette. Hvis det er for å unngå at medlemmene skal finne på å skrive uønskede ting på forumet så er det vel uansett en smal sak å finne ut av hvem som står bak det aktuelle nicket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Vet ikke hvorfor det er sånn... Nå har jeg fått de til å legge inn 2000Touring som nick, også står alle feltene for fullt navn, fornavn og etternavn utfyllt med mine navn. Det er feltet fullt navn som har blitt brukt ved utsendelse av medlemskortene(slik jeg kan skjønne det. Dvs at navnet på kortet(jeg neste gang får tilsendt) stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Med andre ord må admin kontaktes for at vi skal kunne bruke nick om vi ønsker det. Da får jeg bare håpe at vi med tid og stunder selv kan gå inn og redigere profilen uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 "med tid og stunder?" Dere betaler for en tjeneste, men krever ikke spesielt stort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå