oddis Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Bare de melker noen andre enn oss billister. Alt unødvendig pjatt kunne man satt opp avgifter på. Bil er en nødvendighet.
Ron Jeremy Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Derfor jeg har bil som er en c02 værsting for tiden Ikke lenge igjen før det er kun el.bil og strikkmotorbiler.. viktig å få kjørt fra seg før det blir slutt gitt.. Men om det kommer..det gjenstår. Da må de jo hente alle de milliardene de tjener på bensin/diesel et annet sted.. Hører jeg mer skatt!? Vel, jeg må si at det begynner å bli fristende å utsette 530Dat kjøpet, og gi f*** og heller kjøpe seg en fin 530i.
S.Arnesen Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 mer skatt, også kommer det avgifter på elektrisiteta
Ellingsen B. Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 mer skatt, også kommer det avgifter på elektrisiteta Blir vel 10,- for elektrisitet som gir kjørelengde på par km.
Ole@Automote Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Jeg var også litt sur/overrasket over bensin forbud helt jeg kom til å tenke på alternativet, det er vell alkohol de skal over på og det er ikke så dumt Det er vell ikke uten grunn att dragrace gutta kjører på sprit E 185 M3 alcohol!!! yea
S.Arnesen Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 hehe... er jo enda værre avgifter på alkohol enn på bensin da...
fast Dog Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Om 15 år kommer vi alle til å kjøre moped som går på hydrogen Nok en gang har vår kjære regjering klart det igjen
Hakon Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Tror ikke dette er noe å være redd for riktig enda. Kanskje det blir en realitet senere, men tvilsomt at det skjer så snarlig som det her forespeiles. Når vi en gang i fremtiden blir tvunget til å velge miljø tenker jeg at det uansett blir et mye bedre alternativ. Tro ikke at bilprodusenter som Porsche og BMW vil stå på sidelinjen og produsere mange biler ingen vil ha eller kan bruke. Kanskje vi en gang i fremtiden får M-biler som går på hydrogen...
BalleKnalle Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Nå begynner de i feil ende igjen! Hvorfor skal mannen i gata straffes? Hva med å begynne der utslippene er størst? Fly/båt trafikk, ku-promp, fabrikker osv... Norges utslipp av CO2 er jo bare noen promille av det samlede utslippet globalt. Norge, som et av verdens rikeste land kunne lagt seg i selen og f.eks begynt å forske på alternative drivstoffkilder til da f.eks skipstrafikk o.l. som er utslippsværstinger.
Fredrik Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Nå begynner de i feil ende igjen! Hvorfor skal mannen i gata straffes? Hva med å begynne der utslippene er størst? Fly/båt trafikk, ku-promp, fabrikker osv... Norges utslipp av CO2 er jo bare noen promille av det samlede utslippet globalt. Norge, som et av verdens rikeste land kunne lagt seg i selen og f.eks begynt å forske på alternative drivstoffkilder til da f.eks skipstrafikk o.l. som er utslippsværstinger. Dette er jeg helt enig i, men hvorfor ikke begynne i begge ender ?...
Fredrik Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 gå tilbake til dampbåter igjen... hehe Nei takk... kullkraft er en skikkelig miljøværsting. Vet du forresten hva som var det største miljøproblemet før vi fikk fosilt brennstoff ?... Det var faktisk at det fløt med hestelort etc. i f.eks London´s gater og at avløpssystemene ikke var tilstrekkelig lukket. Folk slet med de samme problemene som folk i dag sliter med i div. slumbyer.
c_ellef Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Skrevet Mai 23, 2007 Det blir nok en overgangsperiode slik Håkon sier. Skal hente bilen min på Ensjø i kveld. Da skal jeg kjøre rundt stortinget tre-fire ganger bare på dritt.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå