Golden Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 innbrudd i x5en til fadern i natt+ minimum 3 av naboene mines x5er z4'n til kompisen min ble spraya ned med sprayboks!! men det ble tatt det samme fra alle x5ene så x5 eiere, sov i bilen i natt!
Haug530D Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 ja sånn er det når man bor på Østlandet, ikke noe vondt ment, men triste fakta. Irriterende med folk som ikke eier respekt for andre folks eiendeler.
S.Arnesen Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 glad jeg har bilen parkert trygt oppe i gården. langt fra veien og ikke synlig så sant du ikke er i gården vår...
bmwhans Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 sånn er det når man ikke har garasje og alle bilene står på gata...
Andreas1 Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 innbrudd i x5en til fadern i natt+ minimum 3 av naboene mines x5erz4'n til kompisen min ble spraya ned med sprayboks!! men det ble tatt det samme fra alle x5ene så x5 eiere, sov i bilen i natt! Samme hva da? Stereo? Telefon? CDer? Emblem? Førstehjelpspakker? ...?
bmw_327i_turbo Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 sånn er det når man ikke har garasje og alle bilene står på gata...Man skulle jo tro at det gikk ann å ha bilen på gata uten å få den spraymala over nattta! jævla pøbler.
Betakaroten Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 innbrudd i x5en til fadern i natt+ minimum 3 av naboene mines x5erz4'n til kompisen min ble spraya ned med sprayboks!! men det ble tatt det samme fra alle x5ene så x5 eiere, sov i bilen i natt! Samme hva da? Stereo? Telefon? CDer? Emblem? Førstehjelpspakker? ...? Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår hva som har skjedd.. Har det vært inbrudd i bilene i tillegg til at de ble spraya? Var det kun BMW'ne i gata som ble vandalisert eller fikk andre bilmerker gjennomgå også?
StigJ Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 Har vært/er en innbruddsbølge i Stavangerdistriktet og. Dyre BMW, MB, Audier som er blitt frastjålet radio, navi, airbags ol. Har hatt flere kunder på jobb som har villet fått montert alarm etter innbrudd. Men er jo litt for sent da.
|Andreas| Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 innbrudd i x5en til fadern i natt+ minimum 3 av naboene mines x5erz4'n til kompisen min ble spraya ned med sprayboks!! men det ble tatt det samme fra alle x5ene så x5 eiere, sov i bilen i natt! Samme hva da? Stereo? Telefon? CDer? Emblem? Førstehjelpspakker? ...? Sikkert airbagene også. Ganske populære de.
Jonner'n Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 stjele airbag? hmm.. er da mye annet fint å ta hvis man absolutt må stjele noe i en bil... eller..?
2001e46coupe Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 airbagene er grisedyre og er derfor populære og antagelig lettsolgte
Golden Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 de tok airbagen, hele stereoen med tven, tvene i nakkestøttene + dvd spillern til de, gps/dvd/cd vekslern baki og et par solbriller men det var _strøkent_ gjort, hadde banket ut låsen i førerdøren uten en ripe, null skade på interiøret, alle ledninger var koblet fint fra hverandre. ifølge 5 0 var alt på vei til østeuropa, derfor det var gjort så fint å, vanskeligere å selge når ting ikke er helt vi har forresten dobbelgarasje, men der står skylinen å han kompisen min med z4'en bor 3min inn i en enveiskjørt gate og bilen står inne plassen deres, bare den som hadde blitt spraya ned og det hadde/holder på å skje over hele oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå