Ivanrogov Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 kebab, ekstra sterk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Helvete... Går det ann? Ødelegge fin bil sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Hmm... Vant på Lotto i kveld. Men tviler på han vil selge den til meg for 60 spenn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Noen av det styggeste jeg med har sett, stakkars bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer for life Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 smak og behag, men smaken er som baken. eieren så fornøyd ut i allefall. den som kjøper noe slik må jo være zombie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybeje Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 den va jo mildt sagt: styggere enn å banne i kirka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Folk her inne må passe kjeften sin litt bedre tror jeg. Er mye rasist-tilnærmede utsagn å går her, Moderator, er det slikt det skal være på et forum som allerede sliter med "fordommer" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Før gikk det en bimmer med den fangeren der jeg bor! Uff grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Ka i all værdn!! De så helt jævli ut!!! Jvæli go kjøling me den frontn værtfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Folk her inne må passe kjeften sin litt bedre tror jeg. Er mye rasist-tilnærmede utsagn å går her Denne var jeg ikke helt med på. Å kalle selger for "en av våre nye landsmenn" er ikke rasistisk i min bok. Å kalle bilen for "sterk kebab" har kanskje en sammenheng med at nesten alle som eier en kiosk som faktisk selger kebab kjøper seg en slik bil, og det har ingenting med hvordan de ser ut eller hvor de kommer fra å gjøre. Foreslår at du leser hele tråden om igjen, for det eneste som får gjennomgå her er den dritstygge bilen som selges. Hvilket land selger (eller foreldrene hans) kommer fra driter jeg i, etter å ha besudlet en BMW på den måten fortjener han å bli hengt ut litt uansett opprinnelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Den bilen er så stygg at jeg blir like overrasket hver gang jeg ser den. Den går her i Bergen og sist jeg så den var i et lyskryss i motsatt retning, og nå kommer den store humoren i dette: Ca. 500 m før jeg stoppet i samme lyskryss som dette vidunderet (med han på bildet bak rattet), passerte jeg en fartskontroll i hans retning. Nå skal alle få gjette hvem som var klar for kappkjøring med en Ford pickup ut av krysset! Verdt å nevne er det og at dette skjedde ett par dager etter bildene i annonsen ble tatt og ett par dager før denne tråden ble startet. Kan ikke være noen som mistet lappen og derfor skal selge bilen, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Den fikk jeg lyst på..Helt perfekt stuk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Så denne for noen dager siden, med personen på bildet bak rattet! En kul look det... Så han kjørte med orginale baklykter så kanskje jeg skal tipse han om disse så han får en litt mer clean stil.. btw skulle likt å snakke med noen som gjør slikt mot bilene sine, for de må jo bevisst syntes at det er pent. Han har sikkert "kjøpt" mye mer til bilen sin han enn meg egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Syke greier Men thumbs up for fargen syntes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Rart ikke kevin har vært her og skjelt ut trådstarter.... huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå