Gå til innhold

M-tech understell?

Klinz
 Share

Anbefalte innlegg

Skriv ned chassisnummeret på bilen og ring BMW. Da vil du få alle opsjoner/koder som bilen ble levert med ny. Er du da usikker kan du jo spørre de i samme slengen om hvordan du kan sjekke dette opp selv.

Har selv gjort dette på min e46.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtech undertell består vertfall av bilstein dempere, så sjekk under bilen etter bilstein merke.

mvh Lars Olafsen

sikker på dette?? :?

Jeg har iallefall ikke noe bilstein dempere..

Men det du kan gjøre er å måle diameter på stabstagene. Har du m-tech sportsfahrwerke så har du også tykkere stabstag.

Jeg sammenlignet iallefall med min bror (e36 316) og mitt stabstag foran var 26 el 27mm og hans 22,5...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Stemmer det med diameteren på stab. stag. Det er måten å se det på. Grove stab. stag på M-tech.

Noen som vet hva m-tech understellet består i totalt sett? Er det bare grøvre stab. stag og jeg antar rundt 40/30 senking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva m-tech understellet består i totalt sett? Er det bare grøvre stab. stag og jeg antar rundt 40/30 senking?

Lurer også litt på dette, hva m-tech understell består av?? Fant ut av utstyrslisten min at jeg hadde m-tech dempere.. Er det samme som m-understell?

Og senkingen er vel bare 15 originalt med m-tech? Jeg har også bilstein fjærer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vel nevnt 15mm da jeg kjøpte bilen.....når jeg tenker meg om.

Men ang m-tech dempere...dem kan jo være ettermontert, uten at det sitter grovt m-tecg stab. stag under der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...