Klinz Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Han som eg kjøpte bilen av sa at bilen har m-tech understell, ser at bilen er senket. Men lure på korleis eg kan finne de ut sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Tja...kan jo f.eks sjå på demparane og fjørere...er vel sannsynleg at det står BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 er det orginalt står det vel i instrukssjons boka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 er det orginalt står det vel i instrukssjons boka Instruksjonsboka er vel lik uansett?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Intruksjonsboka er lik på alle. og de er ikke lett og sjå de på dempere om de er mtech eller orginale. noen som veit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IvarT Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Skriv ned chassisnummeret på bilen og ring BMW. Da vil du få alle opsjoner/koder som bilen ble levert med ny. Er du da usikker kan du jo spørre de i samme slengen om hvordan du kan sjekke dette opp selv. Har selv gjort dette på min e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Forresten...viss du har servicehefte skal vel ekstrautstyr vere opplista der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Forresten...viss du har servicehefte skal vel ekstrautstyr vere opplista der? Ehm var servicehefte jeg mente ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Mtech undertell består vertfall av bilstein dempere, så sjekk under bilen etter bilstein merke. mvh Lars Olafsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Mtech undertell består vertfall av bilstein dempere, så sjekk under bilen etter bilstein merke.mvh Lars Olafsen sikker på dette?? Jeg har iallefall ikke noe bilstein dempere.. Men det du kan gjøre er å måle diameter på stabstagene. Har du m-tech sportsfahrwerke så har du også tykkere stabstag. Jeg sammenlignet iallefall med min bror (e36 316) og mitt stabstag foran var 26 el 27mm og hans 22,5... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Jepp. Stemmer det med diameteren på stab. stag. Det er måten å se det på. Grove stab. stag på M-tech. Noen som vet hva m-tech understellet består i totalt sett? Er det bare grøvre stab. stag og jeg antar rundt 40/30 senking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Noen som vet hva m-tech understellet består i totalt sett? Er det bare grøvre stab. stag og jeg antar rundt 40/30 senking? Lurer også litt på dette, hva m-tech understell består av?? Fant ut av utstyrslisten min at jeg hadde m-tech dempere.. Er det samme som m-understell? Og senkingen er vel bare 15 originalt med m-tech? Jeg har også bilstein fjærer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Tykkere stabstag, kortere dempere og fjærer som er ca 15mm lavere enn de vanlige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 ok, hmm.. bør jeg ha dette når jeg har m-tech dempere i utstyrslisten.. ? Skal finne den eksakte beskrivelsen i morgen! Gratulerer med ny bil forresten hagenisse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Ble vel nevnt 15mm da jeg kjøpte bilen.....når jeg tenker meg om. Men ang m-tech dempere...dem kan jo være ettermontert, uten at det sitter grovt m-tecg stab. stag under der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå