Fredrik Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Hehe, godt poeng. Jeg blir nok aldri fornøyd heller, da min ide av hvordan ideele bremser skal føles ut er hydrauliske Citroën. Hehehe... hva med rattutvekslingen da ?... en skikkelige Citroën har jo også hydraulisk DIRAVI styring... veldig direkte med kun to omdreininger "lock to lock" og automatisk sentrering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Nei,huff...hold nå Citron utenfor bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Hehehe... hva med rattutvekslingen da ?... en skikkelige Citroën har jo også hydraulisk DIRAVI styring... veldig direkte med kun to omdreininger "lock to lock" og automatisk sentrering... Må vel nøye meg med at Z3n er endel kjappere enn vanlige E36 der. Egentlig grei sånn, trenger ikke ta nytt grep på f.eks rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Hehe, godt poeng. Jeg blir nok aldri fornøyd heller, da min ide av hvordan ideele bremser skal føles ut er hydrauliske Citroën. Hehehe... hva med rattutvekslingen da ?... en skikkelige Citroën har jo også hydraulisk DIRAVI styring... veldig direkte med kun to omdreininger "lock to lock" og automatisk sentrering... Styringen på Z3 Coupe er faktisk to og en halv omdreininger, relativt presis, og er mye eldre. Som nissen sier trenger man ikke skifte grep. Automatisk sentrering er bare tull på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Hva slags understell kjører du på? Vet ikke hva jeg syns om de gule lyktene. Liker det i utgangspunktet. Men klar ikke bli enig med meg selv om det passer seg mot grått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 er vel bare et "stunt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Hva slags understell kjører du på? H&R justerbart, men bilen er ikke spesielt lav. Stivere stabstag kommer nok før neste sesong. Gule lyktene blir nok på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Tøff stil på bilen! Skulle kanskje hatt en liten vinge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Styringen på Z3 Coupe er faktisk to og en halv omdreininger Nå skryter du vel på deg? Det er vel 2,7 omdreininger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Eh ja.. jeg skulle liksom montere en tynnere gul film da de jeg hadde ikke var spesielt pene når man kom nærme, men så greide jeg jo selvsagt ødelegge den nye filmen. Heia heia.. Så da er det normale hovedlykter en stund, men sorte nyrer er kommet på. Jeg likte det. Mitt 2mpix mobilkamera rocker verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Eh ja.. jeg skulle liksom montere en tynnere gul film da de jeg hadde ikke var spesielt pene når man kom nærme, men så greide jeg jo selvsagt ødelegge den nye filmen. Heia heia.. Er vel høyere makter som har god smak og mener du ikke burde ha gule lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Såg bra ut med sorte nyrer, det er fint på sølvgrå biler.. Passer jo med resten av stilen og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 Chiller, din frekkas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Sorte nyrer ble nice! Kler sølv/grå bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Z3 coupe er tøffe biler det.. Sølv farge er absolutt ingen dum farge. Tøft med sorte nyrer ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå