Gå til innhold

Min '98 Z3 Coupe

Share

Anbefalte innlegg

Hehe, godt poeng. Jeg blir nok aldri fornøyd heller, da min ide av hvordan ideele bremser skal føles ut er hydrauliske Citroën.

Hehehe... hva med rattutvekslingen da ?... en skikkelige Citroën har jo også hydraulisk DIRAVI styring... veldig direkte med kun to omdreininger "lock to lock" og automatisk sentrering... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... hva med rattutvekslingen da ?... en skikkelige Citroën har jo også hydraulisk DIRAVI styring... veldig direkte med kun to omdreininger "lock to lock" og automatisk sentrering... :wink:

Må vel nøye meg med at Z3n er endel kjappere enn vanlige E36 der. :) Egentlig grei sånn, trenger ikke ta nytt grep på f.eks rudskogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt poeng. Jeg blir nok aldri fornøyd heller, da min ide av hvordan ideele bremser skal føles ut er hydrauliske Citroën.

Styringen på Z3 Coupe er faktisk to og en halv omdreininger, relativt presis, og er mye eldre. Som nissen sier trenger man ikke skifte grep. Automatisk sentrering er bare tull på bane :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Eh ja.. jeg skulle liksom montere en tynnere gul film da de jeg hadde ikke var spesielt pene når man kom nærme, men så greide jeg jo selvsagt ødelegge den nye filmen. Heia heia..

Så da er det normale hovedlykter en stund, men sorte nyrer er kommet på. Jeg likte det.

nyrer.jpg

Mitt 2mpix mobilkamera rocker verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh ja.. jeg skulle liksom montere en tynnere gul film da de jeg hadde ikke var spesielt pene når man kom nærme, men så greide jeg jo selvsagt ødelegge den nye filmen. Heia heia..

Er vel høyere makter som har god smak og mener du ikke burde ha gule lykter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...