StigJ Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 N52 og kaffe her i gården I alle fall snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Hva har du handlet? Z4? Gunnar, jeg sa ikke at jeg var lykkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Du får tidsnok vite det Vil ikke si hva det er enda siden jeg ikke har betalt inn noe. Men har signert kontrakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Morsom lesing dette! Liker nissebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Nissmobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Det er en tøff bil å se til ja! Madammen syns også den var tøff i real life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Madammen min syntest den ser helt for jxxxxx ut, men så har ikke hun så god smak heller da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 SE, han vasker!!! OG polerer!! Nei, det er ikke en innleid stand-in men den ekte nissen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Hoho Sjeldent syn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Vasker med SVAMP og en såpe med voks. Tørker med gammelt PUSSESKINN og polerer hele bilen på ca 40 min! Slik det skal gjøres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Tja, er jo litt unødvendig å kun polere bilen.. det er jo borte på null komma niks. Bruk heller f.eks Meguiars NXT tech wax.. den har alt i ett.. så holder det hvertfall litt lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Nissen så entusiastisk ut der gett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Pfft, det der er da utvilsomt Trond-Viggo Torgersen! Madammen min syntest den ser helt for jxxxxx ut, men så har ikke hun så god smak heller da.... Antar prikkprikkprikkprikk henviser til at hun valgte deg...? Madammen bryr seg ikke så mye om biler, men hun kommenterte det på eget initiativ. Nå skal det være sagt at hun sa at den var tøff, ikke fin, skjønn, yndig eller nydelig, men det er vel tøff en banebil skal være... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Vasker med SVAMP og en såpe med voks. Tørker med gammelt PUSSESKINN og polerer hele bilen på ca 40 min! Slik det skal gjøres! ut i fra noen tidligere kommentarer her, så skulle vel det bare mangle. Å tørke av støvet kan da ikke ta mye tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå