Syvert Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 M3`en Caprien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Hmm.... og jeg som trodde jeg hadde rent motorrom. Ser ut som Styvert slo meg der ja Så ut som en strøken Capri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Hmm.... og jeg som trodde jeg hadde rent motorrom. Ser ut som Styvert slo meg der jaSå ut som en strøken Capri. ] Njaaa er ikkje så sikker på det du, det ser ut som du holder den veldig godt StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Ser nå flere her som har strøkne motorrom... Hva bruker dere på plasten? Jeg bruker Autoglym Vinyl&Rubber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Avfetting, vann og mikrofiberhåndkle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Ja det sier seg vel nesten selv.. Men du bruker altså ingenting for å shine/beskytte plast og slanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Ser nå flere her som har strøkne motorrom... Hva bruker dere på plasten? Jeg bruker Autoglym Vinyl&Rubber. Eg bruker det same som du der ja, den grønne guffa blir litt sjengete syns eg da, ellers litt autosol på alu,en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Ofte vasking med overnevnte holder for meg. Hadde jo et veldig godt utgangspunkt da jeg kjøpte bilen da. Har ikke fått tid til å bli matt og stygt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Et par bilder av ///M hjertet i kjerra mi å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Her må det gjøres noe Lakk er bestillt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Et motorrom som mangler her synes jeg å det er H_Vatn sitt, er vel ikke ferdig enda, men verdt noen bilder synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 E36M3 3.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Gammel god m30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 M54B22. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå