Gunnar Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Månedens bil juli 2007 Bil '87 BMW E30 M3 Eier Stian 'mAZE' Gudbrandsen Generelt Importert fra Tyskland og første gangregistert i Norge i fjor. Jeg er andre eier i Norge. Motor Original S14, med supersprint effektanlegg og snart carboninnsug Dekk/felger Keskin KT1 8,5x17" og 10x17" m/Toyo 215/40-17" og 245/35-17" Interiør El. Vinduer El. Speil El. Soltak Sort/grått skinn interiør Skinnratt og girkule Sentrallås Kjørecomputer Eksteriør Carbonleppe Carbonflaps (i skrivende stund ikke montert, kommer veldig snart) Original sotede baklamper Hvite blinklys foran Hullventilerte bremser foran og bak Din bil her? Ønsker du at din bil skal bli månedens bil og figurere på forsiden av bimmers.no til glede for nærmere 200.000 (per dags dato) besøkende hver måned? Send tilsvarende info som ovenfor, inkludert bilder i bra kvalitet (så store som mulig, men legger de som regel ut i 800x600), til post@bimmers.no! Vil du bare vite om bilen din er aktuell holder det å sende inn et bilde og et par setninger om bilen, så vil den bli vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Meget pen bil mAZE, gratulerer! Du er dyktig med bildene dine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Strøøøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Det var en nydelig M3 med en utrolig flott farge, hva heter den? Ser strøken ut den. Pluss for flotte biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Strøken M3 med utrolig fin farge, og de Keskin Felgene kledde bilen utrolig bra Gratulerer med måndens bil mAZE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Gratulerer, mAZE! En nydelig bil, og en utrooolig fin farge! Et prakteksemplar av en M3! Dessuten skal du ha for flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Meget pen bil dette! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Flott bil, og stilig farge kombo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Gratulerer med månedens bil... ... Fine bilder av bilen i et fint landskap ved Einafjorden (tror jeg). Kanskje litt mye tyskerstuk på dekkene, men ellers er det absolut en fin bil du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Gratulerer Fin M3 du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Hærlig strøken M3!! grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Gratulerer med månedens bil, Stian! Vel fortjent! Men du burde ha vasket den ordentlig innvendig før du tok bildene da.. Er jo møkkete på gulvteppet/pedaler, og så burde rattet stå rett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Gratulerer med månedens bil... ... Fine bilder av bilen i et fint landskap ved Einafjorden (tror jeg). Kanskje litt mye tyskerstuk på dekkene, men ellers er det absolut en fin bil du har. Takker.... Og endelig tok du feil å gitt Fredrik.. Det er Mjøsa du ser i bakgrunnen der. Er på to-felten mellom Gjøvik og Lena. Var denne dimmen på dekkene jeg ble "tildelt" fra Styling Tech. Jeg ville helst hatt 225 foran og 255 bak. Men dog.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Det var en nydelig M3 med en utrolig flott farge, hva heter den? Ser strøken ut den.Pluss for flotte biler. Takker.. Jeg har blitt fortalt at fargen heter Ocean Green. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Gratulerer med månedens bil, Stian! Vel fortjent! Men du burde ha vasket den ordentlig innvendig før du tok bildene da.. Er jo møkkete på gulvteppet/pedaler, og så burde rattet stå rett.. Takker Raymond. Skulle egentlig ikke ta bilder av den innvendig serru. Så disse bildene ble tatt når jeg skulle dra hjem... Og til dere som lurer, nei jeg har ikke tatt bildene. Det er nok han Lien det. Kristian Lien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå