Sir Hofstad Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Ikke gitt opp. Bestilt lakkboks, henter nye dører i helgen osv. Vært synd å ikke fått montert sammen bilen igjen. Kompressorsettet inneholder: Eaton M92, SVÆR Intercooler, brakett for fjerning av oljefilterhus,oljekjøler med sttålombundne slanger, elektrisk vannpumpe med fjernkontroll, elektrisk vifte,osv,osv. Eneste settet jeg vet av som er tilpasset M50. Og damer kjører ikke bilene mine lenger nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Flotte bilder fra parkeringsplassen, noen som har bilder fra kjøringa?, så det sto en luring med kamera i svingen etter langstrekket i nesten hver runde jeg kjørte . det var nok mg som sto der. her er noen bilder: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=125907 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Er det noen som kan tenke seg å ha et treff nå på søndag? Eller er det for tett opptil Lånketreffet sist helg? Fikk ikke med meg det siden jeg var nordpå, så er litt sugen på et eller annet som har med bil å gjøre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Er det noen som kan tenke seg å ha et treff nå på søndag? Eller er det for tett opptil Lånketreffet sist helg? Fikk ikke med meg det siden jeg var nordpå, så er litt sugen på et eller annet som har med bil å gjøre;) frøya neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Gidder ikke kjøre helt til Frøya. Dessuten snakker jeg ikke om neste helg, men førstkommende søndag;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Gidder ikke kjøre helt til Frøya. Dessuten snakker jeg ikke om neste helg, men førstkommende søndag;) Gidder ikke! for ei innstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Å kjøre til Frøya på Volvotreff er ikke akkurat på toppen av prioriteringslisten min akkurat nå. Og den dagen DU har lagt ned like mye tid og energi på å få til treff her i byen som meg, kan du begynne å snakke om innstilling. Før den tid foreslår jeg at du velger dine ord med omhu i den sammenhengen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Håper han spøkte med deg... Men jeg har ikke tid, får besøk langveis i fra på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Drar til harstad i morgen, ellers skulle jeg kommet :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Går jo også an som tidligere nevnt å arragere et treff med bowling eller noe. Trenger jo ikke på død og liv å stå utendørs med bilene hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Dobbelpost gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Å møtes for bowling eller lignende er like morsomt som å drive dekksparking hver gang. Men det passer jo aldri for mer enn to-tre stykker samtidig, så det har vært vanskelig å få til, bortsett fra en gang det var gocartkjøring. Det hadde vært morsomt å få til noe lignende i høst en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Å kjøre til Frøya på Volvotreff er ikke akkurat på toppen av prioriteringslisten min akkurat nå. Og den dagen DU har lagt ned like mye tid og energi på å få til treff her i byen som meg, kan du begynne å snakke om innstilling. Før den tid foreslår jeg at du velger dine ord med omhu i den sammenhengen! hehehhe men må da være mye mere morro å dra på bane å kjøre enn stå på city syd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Blir med på søndag hvis det er finvær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Banetreff er morsomt og banen på Frøya er visst meget bra. Men jeg har kjørt 240mil den siste uka (Trondheim-Tromsø-Trondheim), så kjøring hele veien ut i havgapet frister ikke akkurat nå. Derfor lodder jeg stemningen for å ha et treff på søndag for dem som ikke har tenkt seg ut på Frøya. Så dersom noen er interessert, så skal jeg få Einar til å endre headingen slik at folk får det med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå