D.C.V Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Hver sin smak vet du PenguiN Den er nok penest orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 hehe får se! er enig om at bakfanger kanskje blir litt over the top! front og sideskjørt var pent det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 som mange sier... hver sin smak... sysn ikke fronten passe bilen.. den har ikke samme type former og det gjør seg ikke helt... trur det fins mye annet som passe bedre, la pengene stå i banken å godgjøre eller kjøp noe alpina/haman greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Det er hver sin smak Disse bilene blir utroli pen med bare å senke dem skikkeli og få på noen store felger å en skikkeli eksos http://img63.imageshack.us/img63/6929/dscf0029ug2.jpg' alt='dscf0029ug2.jpg'> Dette er pene E38`er i mine øyner, men som sagt er det hver sin smak Lykke til uansett hva du bestemer deg for å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Jeg trodde først at du var ironisk Penguin, men det var du visst ikke alikevel.. E38 var en av de siste pene BMW'ene som ble laget! Jeg skal ha en E38 en gang, det er ikke til å diskutere en gang. Blir nok litt av slede å dra biltralle med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Nei fysj.. Ikke pent i det hele tatt.. La den være original. Senk og felger samt facelift lykter holder i massevis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Det er hver sin smak Disse bilene blir utroli pen med bare å senke dem skikkeli og få på noen store felger å en skikkeli eksos http://img63.imageshack.us/img63/6929/dscf0029ug2.jpg' alt='dscf0029ug2.jpg'> Dette er pene E38`er i mine øyner, men som sagt er det hver sin smak Lykke til uansett hva du bestemer deg for å gjøre Åå, dette var også meget tøft. Spesielt de 2siste bildene Kan ikke noen legge inn flere alternativer, som Hamann osv?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Nei den fronten passet ikke E38, ble for mye på en måte. Ja må si meg enig at de siste bildene der var bra, synes E38 er noe av det fineste BMW har laget, kunne godt tenkt meg Kongen sin gamle 750. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 ropa: bestemmte meg akkurat nå. MER senk og større hjul, Angel eyes og sota ruter = ferdig. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Den sorte der var pen, men latterlig lav. Ser jo ut som alt av understellsdeler har knekt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 ropa: bestemmte meg akkurat nå. MER senk og større hjul, Angel eyes og sota ruter = ferdig. takk Phu, jaggu meg godt du ikke går for det kittet i topicen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 aldri sett grommere E38! huffameg, må vel opp med vinkelkuttern hvis jeg ikke finner høydejusterbart understell, min skal være like lav <3 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 kw har justerbart senkesett.Jeg har det på min E38,og er meget fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 PM meg med pris, hvor og info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Du tar bort noe av sjela til bmwen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå