Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dersom den ser slik ut når den slippes, så må jeg nok vurdere å bytte ut min nåværende bil med en X6 :-)

Hehe, uten tvil en av de fineste SUV'ene hvis den slippes ut slik ;-)

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

.... flesk er nok bare begynnelsen .... Skal bli interessant å se hvor denne havner prismessig - spesielt med tanke på at det snakkes om at BMW her etablerer et "eget" segment.

Skrevet

Selvfølgelig mente jeg i forhold til andre SUVer! Kan jo ikke sammenligne personbilene med SUVer...

OK, men hvorfor da kjøre en SUV ?... vi kjører da BMW for å nyte de relativt overlegne kjøreegenskapene i forhold til andre personbiler... :wink:

Føler jeg bare må uttale meg her :) Befinner meg her i Fredrik land og nyter solen, og for å være ærlig så kjører X5'en mye bedre enn de personbiler jeg har hatt. Du sitter høyt, bilen ligger meget godt på veien, den trives faktisk best med cruise-kontrollen på 160 og full last. Nå har jeg vært den lykkelige eier av bilen i snart 3 år, og den har ennå ikke sluttet å imponere meg 8)

Skrevet

Føler jeg bare må uttale meg her :) Befinner meg her i Fredrik land og nyter solen, og for å være ærlig så kjører X5'en mye bedre enn de personbiler jeg har hatt. Du sitter høyt, bilen ligger meget godt på veien, den trives faktisk best med cruise-kontrollen på 160 og full last. Nå har jeg vært den lykkelige eier av bilen i snart 3 år, og den har ennå ikke sluttet å imponere meg 8)

Hehehe... "Fredrikland"... :lol: ... det er deilig å være norsk i Danmark og det blir ikke dårligere hvis man kjører BMW... :D ... Jeg sier jo ikke at X3/X5 er dårlige biler... langt derifra, men i så høye hastigheter som 160 Km/t (++) er jeg sikker på at du ville ha vært enda mer imponert i f.eks en E61 530i... :wink:

Skrevet

Synes X3en er veldig god å kjøre jeg. Den har et veldig stivt understell som takler særlig fartsdumper veldig bra. Kan kjøre i 90-100 km/t over en fartsdump og oppleves som behagelig for både meg selv og bilen(selv om den ikke har godt av det). Er verre for de som sitter i baksetet eller enda værre må ligge i bagsjerommet, disse for en hopp i taket effekt;)

Skrevet
Synes X3en er veldig god å kjøre jeg. Den har et veldig stivt understell som takler særlig fartsdumper veldig bra. Kan kjøre i 90-100 km/t over en fartsdump og oppleves som behagelig for både meg selv og bilen(selv om den ikke har godt av det). Er verre for de som sitter i baksetet eller enda værre må ligge i bagsjerommet, disse for en hopp i taket effekt;)

Nå er det vel ikke spesielt ofte du brenner over en fartshump i 100 km/t ??? Ofte så pleier det jo å være slike hindringer i 40 og 50 soner - og da er vel ikke denne hastigheten å anbefaler :shock: Og at dette er en opplevelse som du beskriver som behagelig må vel være en overdrivelse. Trodde nesten at støtdempere ville trykkes inn maksimalt med et "deilig" smell som resultat i slik hastighet ...

Skrevet

Vel 90-100km/t over fartsdumper gikk bra med min 1972 Ford Taunus Coupe også, så vet ikke om dette sier noe spesielt?? Og ikke minst, fartsdumper er jo der for å????? :?

Skrevet

Jeg syns det er utrolig flott at BMW endelig lager en bil for begravelsesbyråer. Tenk på alle de triste menneskene som må kjøre rundt i MB R-klasser

2-bmw-x6-spied-april.jpg

Og til de som mener at nye X5 ikke er en rå banebil... se denne filmen..

Og husk.. den er helt ekte.. IKKE fortfilm!!!1

Skrevet

Og til de som mener at nye X5 ikke er en rå banebil... se denne filmen..

Og husk.. den er helt ekte.. IKKE fortfilm!!!1

Hehehe... denne filmen er også helt ekte... en monster X5 som faktisk er litt kul rett og slett fordi den er så utrolig brutal... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...