Gå til innhold

Selges: 00 BMW 323Ci


GtiGtr
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enig! Den er rett å slett for dyr.

jeg solgte en 2000mod 323CI med 130 tkm på tellern, med MINST like my utstyr. alt el, navi osv. for 239 000 sommern 2006. samt en 99mod 328CI med 240 på tellern for 200k.

Sett prisen 20 000kr så skal du se ting blir lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er for dyr rett og slett, Et eksempel her: Lavere pris og lavere KM

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... RXRs329705

Dersom man tar bilen uten felgene får man bilen til den prisen der:) Har også en dyr cd spiller som virker i min:) men ser at jeg kansje ikke er svinbillig på bilen, men mener bilen er verdt såpass med det utstyret som følger med. Men tar såklart imot bud, men når folk ringer for å by 180 000 så blir man litt oppgitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver og ser etter slike biler for tiden, og må si meg enig i mange andre her, den er for dyr. Til den prisen ville jeg hatt en bil som var kjørt en god del mindre. Angående ekstrautstyr, så syns jeg at den mangler to viktige ting; sportsseter og multifunksjonsratt. Tror mange som ser etter slike biler vil ha "full pakke" når de først skal handle bil til den prisen. At det er uoriginal cd-spiller i bilen trekker ned i mine øyne. Syns det ser mye bedre og stilrent ut med den originale, uansett hvor mye bedre og dyrere den uoriginale er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser at min gamle er lagt ut for salg nå. du kan jo sammenligne da. denne har mer ustyr, samme årsmodell. å lavere pris.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1678755

At du ikke har verken sportseter eller skinn, samt ellers litt dårlig utstyrt, så må du ned i pris for å få solgt denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bilen i annonsen der var jo ikke noe fin da. hvertfall ikke så fin som den trådstarter skal selge. : )

Det er jeg enig i. Hadde verken stylingen eller felgene som jeg mener gjør bilen finere en gjennomsnittet.. Den har også Automatgir som jeg mener er et minus på denne type bil, men det er jo bare min mening.

Jeg får rett og slett vente til det kommer en som vil ha akkurat denne bilen og ikke en standard coupe :) Ikke frekt ment mot noen altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt og mange andre her. er at Noe Riegerplast og felger ikke gjør en bil 40 000kr mer værdt, spesiellt ikke når den mangler endel utstyr som er ett "must" for mange. slik som sportseter eller skinn. samt orginalspillern mangler osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...