Gå til innhold

Fått meg ny E39! Skal jeg ha skilt med eller uten flagg?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Delte meninger her ja... Jeg synes det ser østeuropeisk ut å ha flagg, samt at det blir mer rotete. Jeg byttet derfor fra flagg til uten flagg nå nettopp og til og med fruen ble overrasket over hvor mye penere og renere det ble. Synes ikke flagg gjør at det ser nyere ut. Stadig flere nybiler kommer uten flagg på skiltene nå igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjort dette om til en avstemmingstråd :-)

Har hørt om de som nekter å ha flagg på skiltene på grunn av sin anti-EU overbevisning. Selv synes jeg dette ser bra ut, og du slipper å klistre på en N når bilen skal ut over landegrensene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjort dette om til en avstemmingstråd :-)

Har hørt om de som nekter å ha flagg på skiltene på grunn av sin anti-EU overbevisning. Selv synes jeg dette ser bra ut, og du slipper å klistre på en N når bilen skal ut over landegrensene.

Hadde det vært eustjerner istedefor flagg, skulle jeg bestilt med en gang.

Kunne tenkt meg den nest nyeste typen jeg. Var desverre på jobb de siste dagene det var mulig å bestille dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha valgt med flagg. Danmark får EU skilt fom. nyttår (1. januar 2008) og dermed blir Norge mer eller mindre alene i Europa uten et tilsvarende skilt. Sveitserne har deres egen variant med kanton/byvåpen på skiltet. Jeg betrakter det nye norske skiltet som godt forberedt for et evt. fremtidig EU medlemskap... alt man behøver å gjøre er å klistre et klistremerke med EU´s flagg inkl. en N over det norske flagget... og vips så har man et EU skilt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...