Feldwebel Jensen Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Det er en E39 sedan, som har gamle 80-talls skilt. Nå tenkte jeg å freshe den opp litt med nye skilt, men skal jeg ha med eller uten flagg? Hva mener dere? Uten er jo litt mere clean, mens med er litt tyskerlook. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Personlig liker jeg de nye skiltene med flagg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Jeg ville ikke hatt det. Men det er jo du selv som velger hva du syns er fint eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Med flagg!..Bilen(e) ser "nyere" ut siden folk forbinder de skiltene med ny bil (hvertfall det jeg gjør) og syns skiltene er generelt finere med flagg. Spriter opp litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 De nye skiltene med flag minner for mye om østeuropeiske skilt for min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Ta med flagg! Da ser bilen mye nyere ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Delte meninger her ja... Jeg synes det ser østeuropeisk ut å ha flagg, samt at det blir mer rotete. Jeg byttet derfor fra flagg til uten flagg nå nettopp og til og med fruen ble overrasket over hvor mye penere og renere det ble. Synes ikke flagg gjør at det ser nyere ut. Stadig flere nybiler kommer uten flagg på skiltene nå igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 hvordan går man frem hvis man har skilt uten og vil ha med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Med helt klart. Østeuropeiske... tyske skilt er jo sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Ha dei gamle. Nye skilt ser helt idiotiske ut, og dei med flagg er hakket verre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Kan man ikke få slike hvite klistremerker å kliste over flagget hvis du ikke liker det?.. Da er det jo bare å skaffe med flagg og se ann..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Skulle gjort dette om til en avstemmingstråd Har hørt om de som nekter å ha flagg på skiltene på grunn av sin anti-EU overbevisning. Selv synes jeg dette ser bra ut, og du slipper å klistre på en N når bilen skal ut over landegrensene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 uten flagg. du ser ut som en polakk. (ikke vondt ment til de som er fra polen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Skulle gjort dette om til en avstemmingstråd Har hørt om de som nekter å ha flagg på skiltene på grunn av sin anti-EU overbevisning. Selv synes jeg dette ser bra ut, og du slipper å klistre på en N når bilen skal ut over landegrensene. Hadde det vært eustjerner istedefor flagg, skulle jeg bestilt med en gang. Kunne tenkt meg den nest nyeste typen jeg. Var desverre på jobb de siste dagene det var mulig å bestille dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Jeg ville ha valgt med flagg. Danmark får EU skilt fom. nyttår (1. januar 2008) og dermed blir Norge mer eller mindre alene i Europa uten et tilsvarende skilt. Sveitserne har deres egen variant med kanton/byvåpen på skiltet. Jeg betrakter det nye norske skiltet som godt forberedt for et evt. fremtidig EU medlemskap... alt man behøver å gjøre er å klistre et klistremerke med EU´s flagg inkl. en N over det norske flagget... og vips så har man et EU skilt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå