Haug530D Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 vet ikke om det har vært postet før men her er en test av 4 generasjons M3 http://www.dinside.no/php/art.php?id=389331 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Hadde ikke vært dumt med en sånn i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Mye skryt å få der ja! Den videoen nederst på siden var jo bare helt knaill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Syns faktisk ikke den har fått så mye skryt jeg. Den fikk bank en av utgående RS4 i AMS, og det syns jeg ikke lover spesielt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Vi må jo huske på at disse testene gjenspeiler testpersonens/journalistens personlige oppfatninger og meninger, slik at objektivt sett blir jo mange av disse testene nærmest ubrukelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Vi må jo huske på at disse testene gjenspeiler testpersonens/journalistens personlige oppfatninger og meninger, slik at objektivt sett blir jo mange av disse testene nærmest ubrukelige. Det er et godt poeng. Men når E46 M3 ble testet, var det ingen surmulig fra noen, kun jubelbrus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Det er et godt poeng. Men når E46 M3 ble testet, var det ingen surmulig fra noen, kun jubelbrus. Det er også et godt poeng... helt til CSL´en kom på markedet... da ble alle klar over hvordan E46 M3 burde ha vært helt fra begynnelsen av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Det er et godt poeng. Men når E46 M3 ble testet, var det ingen surmulig fra noen, kun jubelbrus. Det er også et godt poeng... helt til CSL´en kom på markedet... da ble alle klar over hvordan E46 M3 burde ha vært helt fra begynnelsen av... Det stemmer Fredrik. Føler at enkelte modeller fra BMW kunne vært bedre, som om de vokser for fort om dagen? Vi får se hvordan BMW vokser fremover, og hvilket strategier de velger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Nå må vi huske på at M3 ikke er en supersportsbil. Den er en "hverdagsbil" som også er vanvittig morsom på bane. CSL, som sikkert kommer i E92 versjon også, er ment på de som hovedsakelig skal kjøre på bane. I hverdagen vil en vanlig M3 være mer enn bra nok. Problemet i dag er vekt. Synes ikke det er spesielt imponerende den vekten på nye M3, så der har de en vei å gå. Men det er klart, jo mer luksus, jo høyere vekt. Men da bør det i alle fall være rom for å slanke vekk noen kilo når CSL kommer. Men alt i alt fremstår nye M3 som en meget bra bil. RS4 nekter jeg å tro er like bra på bane. Jeg så en eldre utgave av RS4 på rudskogen i sommer, å værre understyring gjennom en svin har jeg aldri sett. Den ploget gjennom hele breisladdsvingen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 RS4 nekter jeg å tro er like bra på bane. Jeg så en eldre utgave av RS4 på rudskogen i sommer, å værre understyring gjennom en svin har jeg aldri sett. Den ploget gjennom hele breisladdsvingen!! RS4 B5 (gamle) er noe helt annet enn den nye (b7). Den nye har bl.a 60/40 fordeling av krafta mens den gamle hadde 50/50. Det er null problem å få en BMW til å understyre noe helt vilt hvis du ikke vet hva du driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 pen M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå