Fredrik Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Det er neppe spesielt smart, men det er helt lovlig å kjøre gokart på alminnelige offentlige veier inkl. motorveiene her i Danmark ... ... Er dette lovlig i Norge også ? http://fpn.dk/motor/article1065980.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Vet ikke om det er lovlig men har sett 2 stk her i byen som kjører ofte på offentlige veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 hehe jævlig tøft da bare tatt gokarten ned på bensern og kjøpe cola hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Ja, det er lovlig i Norge også. Hadde aldri kjørt på vanlig vei med en slik! Møtte forøvrig en slik på vei inn på Ringen.. Da er du gal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 har møtt en sånn på veien! ikke sjangs i helvette å se den i mellom bilene! det eneste som røpte den karte'n var den lange flaggstangen han hadde bakpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 sikker utrolig comfy på flott norske veier uten hull og spor Festelig å handle snus og cola med da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 disse får du i norge også.. i rogaland så tror jeg det er rovik auto på sandnes som selger dem. De er registrert som mopeder da, så motorvei er ikke lov.. men uansett.. en sånn i fronten på en bil eller vogntog ..... GRØSS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 en sånn i fronten på en bil eller vogntog ..... GRØSS I fronten på en bil ville jeg ikke opplevd, men ett vogntog kjører den vel under... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 den kjører kanskje under... blir litt hodeløst på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Leste en test av den for et par år siden faktisk.. Så litt Il Tempo Gigante ut med alt dillet som er montert på den for å gjøre den lovlig på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 disse får du i norge også.. i rogaland så tror jeg det er rovik auto på sandnes som selger dem. De er registrert som mopeder da, så motorvei er ikke lov.. men uansett.. en sånn i fronten på en bil eller vogntog ..... GRØSS 100ccm utgaven er registrert som firehjulsmotorsykkel, så den kan du kjøre på motorvei med bilsertifikat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Ser for meg at med noen skikkelige dekk så må den være uhyre artig på vinteren Har forresten sett en crosscart med skilt her i Ålesund også, noen som vet hva det er for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Det der tillater de på veiene, men en 500hk E30 med fullbur og skikkelige bremser, nei Gud forby Hvis det finnes noe passende beskrivelse for ordet "dødslek" (som maktpersoner liker å kalle burning og sladding) så er det iallefall dette. Heia byråkrati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Jeg ville ihverfall hatt en stor vimpel, og reflex-hjelm! Og faren for å sette seg fast på norske veier er overhengende! Ihvertfall her i Bergen. Holdt på å tryne på scooter idag, på grunn av noen jævlige spor! (jeg bruker ikke å banne, men her fant jeg ikke ord som var dekkende nok) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 går en slik i bergen og med hvite skilter, og mopedmotor, lifsfarlig å møte på en lastebil eller bus og dem ikke ser deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå