Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er lovlig i Norge også. Hadde aldri kjørt på vanlig vei med en slik! Møtte forøvrig en slik på vei inn på Ringen.. Da er du gal! :roll:

Skrevet

har møtt en sånn på veien! ikke sjangs i helvette å se den i mellom bilene! det eneste som røpte den karte'n var den lange flaggstangen han hadde bakpå!

Skrevet

disse får du i norge også.. i rogaland så tror jeg det er rovik auto på sandnes som selger dem.

De er registrert som mopeder da, så motorvei er ikke lov.. men uansett.. en sånn i fronten på en bil eller vogntog ..... GRØSS :shock:

Skrevet
en sånn i fronten på en bil eller vogntog ..... GRØSS :shock:

I fronten på en bil ville jeg ikke opplevd, men ett vogntog kjører den vel under... 8)

Skrevet

Leste en test av den for et par år siden faktisk..

Så litt Il Tempo Gigante ut med alt dillet som er montert på den for å gjøre den lovlig på vei :D

Skrevet
disse får du i norge også.. i rogaland så tror jeg det er rovik auto på sandnes som selger dem.

De er registrert som mopeder da, så motorvei er ikke lov.. men uansett.. en sånn i fronten på en bil eller vogntog ..... GRØSS :shock:

100ccm utgaven er registrert som firehjulsmotorsykkel, så den kan du kjøre på motorvei med bilsertifikat. :)

Skrevet

Ser for meg at med noen skikkelige dekk så må den være uhyre artig på vinteren 8)

Har forresten sett en crosscart med skilt her i Ålesund også, noen som vet hva det er for noe?

Skrevet

Det der tillater de på veiene, men en 500hk E30 med fullbur og skikkelige bremser, nei Gud forby :?

Hvis det finnes noe passende beskrivelse for ordet "dødslek" (som maktpersoner liker å kalle burning og sladding) så er det iallefall dette.

:-s

Heia byråkrati :applause::applause:

Skrevet

Jeg ville ihverfall hatt en stor vimpel, og reflex-hjelm! Og faren for å sette seg fast på norske veier er overhengende! Ihvertfall her i Bergen. Holdt på å tryne på scooter idag, på grunn av noen jævlige spor! (jeg bruker ikke å banne, men her fant jeg ikke ord som var dekkende nok)

Skrevet

går en slik i bergen og ;) med hvite skilter, og mopedmotor, lifsfarlig å møte på en lastebil eller bus og dem ikke ser deg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...