Gå til innhold

Max Power Biltreff Haugesund 31.08.07

Haug530D
 Share

Anbefalte innlegg

Mye kjent her ja!

Er det en supra som drifter der?

Supra ja, var ikke så mye drifting der egentlig, men det var litt skummelt der noe han med M3'en fikk erfare, ellers var det DB konkuranse, utstilling av biler og mye råkjøring :shock: , var nok litt større treff i Bergen i dag.

200sx S14a som spinner rundinger...lite til drifting der i gårdern... Og du, M3!? hehe, en 4 dørt M3?? Tror ikke det nei!!

Var på dette treffet ifjor i haugesund Synes det er veldig mange pene biler i det området. Er mye Bmw Spes på Bømlo,. Hentet bilen min der. var bra bilder

Det er første gang Max Power har skjekka stripa i Haugesund, så du var nok ikke på et slikt treff i fjor. Dessuten er det ikke mye brukende BMW på Bømlo, stort sett bare ubrukelige kebab E36! Du kjøpte bilen til Simonsen??

Hvilken E39 er den sølvgrå der, noen som vet? kikket oppi motorrommet og der sto det 3.2 på motoren, er ikke det en M3 motor?

Skjønnte liksom ikke helt det der.

Jeg og kjikka litt på det, og la merke til ved første øyekast at det stod Alpina 3.2 på den så... Er vel B3 3.2 motor det? Var ikke Alpina bil hvertfall, da hadde den hatt V8.

Ingen som fikk bilde av den ENESTE M3en på treffet??

E36 M3 kom i 97 som 4 dørs og om han hadde bygget den om så hadde jeg nok kallt den for M3 selv om det ikke var det.

Hmm, har nå hørt at flere har sagt at det er andre gang Max Power er i Haugesund jeg.

Hadde det vært Alpina så hadde det vært en B10. med samme V8'er som står i M5 og 540.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var på dette treffet ifjor i haugesund Synes det er veldig mange pene biler i det området. Er mye Bmw Spes på Bømlo,. Hentet bilen min der. var bra bilder

Det er første gang Max Power har skjekka stripa i Haugesund, så du var nok ikke på et slikt treff i fjor. Dessuten er det ikke mye brukende BMW på Bømlo, stort sett bare ubrukelige kebab E36! Du kjøpte bilen til Simonsen??

Er veldig enig med deg. Mange kebabtraller på Bømlo. Kjøpte 316'n min på Bømlo. Cabben hentet jeg i moss så var ikke Morten sin nei.

Jeg var på et lignende treff ifjor. Trodde det var Max Power treff, men var vel ikke det da. Var arrangert på Mega'n der. Skyline R34 Gtr'n fra Bergen var der blandt annet og Koenigsegg'en som vollvik hadde før. Var den 3.9 06 treffet ble arrangert. Var kanskje haugesund gatebil klubb som arrangerte det når jeg tenker litt.

Har no bilder jeg tok her: http://s7.photobucket.com/albums/y277/M ... Haugesund/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så heldig du er så har en orginal m3 da gitt hehe..joda da lærte du noe nytt idag, m3 ble levert som sedan.grunnen til at jeg ikke har en orginal m3 er fordi jeg synes det er forferdelig og se folk bygger om org. m3 e30 som det er så få igjen av.da er det bedre og bygge om isteden.defor jeg har en "wanna be" :wink:

sitat bmwinfo.com

The E36 M3 was introduced at the end of 1992. It came available in 1993.

This model had a six cylinder engine with 286 HP. It had a top speed of 250 km/h.

In 1994 the M3 convertible and sedan came available. In 1995 the M3 received a

small face lift and a new engine. The orange indicators were replaced by clear

ones and a six speed gear box was standard now. The new engine now had 321 HP.

The sedan went out of production in 1997. The coupe and convertible were

available until 1999.

http://www.bmwinfo.com/pictures/00864.jpg

Du synst det ja :lol: hehe, neida. Men er enig med deg i det at det er dumt å ødlegge en E30 M3 med sånn ombygging. Mange som sier at jeg må sette nedi 6'er å greier.

Se der, da lærte jeg noe nytt i dag og! Men en M3 "skal" liksom være coupè.

E36 M3 kom i 97 som 4 dørs og om han hadde bygget den om så hadde jeg nok kallt den for M3 selv om det ikke var det.

Hmm, har nå hørt at flere har sagt at det er andre gang Max Power er i Haugesund jeg.

Hadde det vært Alpina så hadde det vært en B10. med samme V8'er som står i M5 og 540.

Jeg skrev jo det at viss det hadde vert Alpina bil så hadde det nok vert V8. Men det er jo fullt mulig å slippe nedi en B3 3.2 i en E39 da! Kanskje han har komt over en billig motor eller noe!

Uansett, det sto hvertfall Alpina på fuelrailen og 3.2 på toppdekselet! Men det sto BMW over hele bilen og på chassiplaten.

Er veldig enig med deg. Mange kebabtraller på Bømlo. Kjøpte 316'n min på Bømlo. Cabben hentet jeg i moss så var ikke Morten sin nei.

Jeg var på et lignende treff ifjor. Trodde det var Max Power treff, men var vel ikke det da. Var arrangert på Mega'n der. Skyline R34 Gtr'n fra Bergen var der blandt annet og Koenigsegg'en som vollvik hadde før. Var den 3.9 06 treffet ble arrangert. Var kanskje haugesund gatebil klubb som arrangerte det når jeg tenker litt.

Har no bilder jeg tok her: http://s7.photobucket.com/albums/y277/M ... Haugesund/

Jeg kan ikke huske at Max Power har hatt noe i Haugesund før men... Er som regel SuperStreet og Righ On som arrangerer.

Jeg synst de kunne offentlig gjort det litt mer enn å bare skrive det på sisste siden i bladet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E39 kom med 3.2 l. motor også

Modell BMW-Basisfahrzeug kW/PS Hubraum Nm Zylinder Produktionszeitraum Stückzahl

B10 3,2 528i (E 39) 191/260 3152 330 6 08/97- 12/98 194

B10 3,2 Touring 528i Touring (E 39) 191/260 3152 330 6 01/98 - 12/98 72

B10 3,3 528i (E 39) 206/280 3300 335 6 02/99 - 02/03 361

B10 3,3 Touring 528i Touring (E 39) 206/280 3300 335 6 04/99 - 10/03 109

B10 V8 540i (E 39) 250/340 4619 470 8 01/97 - 10/98 490

B10 V8 540i (E 39) 255/347 4619 480 8 10/98 - 08/00 854

B10 V8 Touring 540i Touring (E 39) 250/340 4619 470 8 08/97 - 10/98 82

B10 V8 Touring 540i Touring (E 39) 255/347 4619 480 8 11/98 - 07/00 204

B10 V8S 540i (E 39) 276/375 4837 510 8 01/02 - 06/03 145

B10 V8S TOURING 540i Touring (E 39) 276/375 4837 510 8 03/02 - 12/03 42

Her er linken

http://www.alpina-automobiles.com/cms/h ... torie.php#

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der, da lærte jeg noe nytt i dag og! Men en M3 "skal" liksom være coupè.

Hah. Tar man seg råd til M3, skal man ikke være gjerrig på dørene. :lol:

Synes også M3 tar seg best ut som coupe ja.

Ja det er mange kebabtraller her på Bømlo, personlig liker jeg best 5 serien og har min 3 generasjon nå, har hatt E28, har E34 og E39.

Er dette deg Larsen?:

n577810212_273040_898.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper naboene der borte ble glade da dere drev med burninga.. Hva med å ha treff litt lenger unna boligfelt?

Må si meg enig i grunnen, for det første så var det veldig dårlig annonsert at det skulle være biltreff, området var ikke avsperret på noen måte, det var livsfarlig å stå der hvor de spant (driftet), mange av bilene kjørte laaangt over fartsgrensen på offentlig vei, ikke noe vakter eller noe sånn heller.

Leste litt i ett annet forum at noen av naboene hadde anmeldt noen hvistnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper naboene der borte ble glade da dere drev med burninga.. Hva med å ha treff litt lenger unna boligfelt?

Må si meg enig i grunnen, for det første så var det veldig dårlig annonsert at det skulle være biltreff, området var ikke avsperret på noen måte, det var livsfarlig å stå der hvor de spant (driftet), mange av bilene kjørte laaangt over fartsgrensen på offentlig vei, ikke noe vakter eller noe sånn heller.

Leste litt i ett annet forum at noen av naboene hadde anmeldt noen hvistnok.

Dette var ikke et biltreff, men derimot samling for folk som ville vise bilen sin til Max Power, samt månedlig Streetmeet som ble slått sammen.

Max Power har vært i Hgsd før i anledning Superstreet Hgsd sitt treff i fjor.

Er helt enig i burninga også foresten. Helt unødventig uten noen form for sikkerhet og tillatelse. Politiet var på stedet ca en halv time etterpå da en av naboene hadde ringt og anmeldt dem.

Det var vel egentlig èn bil som begynte, så bala det på seg flere som ville vise seg og bli tatt bilde av :)

Fotografen fikk ereksjon da han så blårøyken, det er jeg sikker på. Snakk om firsprang da gitt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sølv E39 er originalt en 520i, som har fått motor gir og understell fra en kondemnert Alpina, med en 3,2 liter motor (bygget på 2,8l) Hele jobben er utført av OS Bildeler.

Den spilte ikke mere en 118dB, av 2 grunner, 1 den er bygget for SQ, 2 den spilte 118dB med frontsett uten sub, ettersom sikringen på monoblokka hadde røket.

Han reiste videre til Bergen på lørdagen, å der ble det 1. plass i sin klasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sølv E39 er originalt en 520i, som har fått motor gir og understell fra en kondemnert Alpina, med en 3,2 liter motor (bygget på 2,8l) Hele jobben er utført av OS Bildeler.

Den spilte ikke mere en 118dB, av 2 grunner, 1 den er bygget for SQ, 2 den spilte 118dB med frontsett uten sub, ettersom sikringen på monoblokka hadde røket.

Han reiste videre til Bergen på lørdagen, å der ble det 1. plass i sin klasse.

Yes! Da hadde jeg rett! Det var Alpina motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...