Gå til innhold

Nye Audi RS6

Chriso
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg slenger ut noen bilder av denne nye skapningen - som et stykke ferskt kjøtt som blir kastet til løvene!

Ønsker som vanlig å skape diskusjon, det er alltid gøy!

Personlig synes jeg den ser rå ut, og spesifikasjonene rent effektmessig

virker å kunne gi den solide Autobahn-egenskaper - en skikkelig familieracer!

AudiRS6_front_stor.jpg

AudiRS6_bak_stor.jpg

AudiRS6_motor_stor.jpg

AudiRS6_inred_stor.jpg

Edit: Link: http://www.automotorsport.se/nyhetsmall.asp?version=58275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne modellen skal nok skape oppmerksomhet i bilverden når den har over 100 HK mer enn E61 M5... ikke dermed nevnt at den automatisk er bedre enn E61 M5. Jeg likte spesielt designet på skjermutbyggingen... den ga meg skikkelige Porsche 944 vibrasjoner... :P

AudiRS6_bak2_stor.jpg

944_bak.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker bil! Men har Audi tatt etter BMW's i-Drive system?! Eller hva er den knotten under girspaken til?

Både Audi og Mercedes-Benz har deres "iDrive" systemer... hhv. MMI og Comand APS. Audi´s variant er så langt kjent for å være mest brukervennlig... i motsetning til iDrive som er kjent for å være for komplisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker bil! Men har Audi tatt etter BMW's i-Drive system?! Eller hva er den knotten under girspaken til?

Audi har hatt et system tilsvarende i-drive i en del år nå..

Ellers for en gangs skyld en Audi som ser virkelig bra ut, på tide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en lekker Audi da, og råfin farge. Ikke kan jeg i farten se store "designtyveri" fra BMW heller. Ser at de har tatt elementer fra felg seriene til BMW, hvor di nå buer felgene markant inn mot senter, som jeg er en veldig stor tilhenger av.

ca 100hk mere en M5 skal vel lage skyv i denne børsa. Legger også merke til at de har benyttet samme teknikk som BMW i 335i motoren, med to forskjellige turboer for bredere register. Smart trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Audi og Mercedes-Benz har deres "iDrive" systemer... hhv. MMI og Comand APS. Audi´s variant er så langt kjent for å være mest brukervennlig... i motsetning til iDrive som er kjent for å være for komplisert.

Jeg skjønner virkelig ikke hva som er så komplisert med iDrive.. Etter å ha hatt bilen i noen dager lærer man seg å kjenne og iDrive er jo verdens letteste sak. Poenget med iDrive var jo nettopp å gjøre førermiljøet ryddig(ere) med å minske antall knapper å rote seg vekk i. Audi's MMI er jo stikk motsatt. Alle funksjonene som styres via MMI hjulet ligger som sild i tønne rundt knotten, i form av knapper..

Forøvrig må jeg tilføye at dette er desidert den peneste Audi'en som er å få tak i. Grillen er fortsatt über-stygy (og utdatert), men breddingen falt virkelig i smak. E60 og E61 M5 tror jeg vil ligge et stykke bak når det gjelder motoren. Hvis jeg ikke husker feil bruker vel også Audi pustehjelp på sine S og RS modeller? Både MB og Audi er nå forbi M5 når det gjelder motoren med sine E63 AMG og RS6, desverre.. Jeg vil tro BMW hadde tjent på å gjøre noe med motoren i M5 ved faceliften.

Hvordan du får det til at Audi RS6 har over 100hk mer får jeg ikke til å stemme, da de hhv. har 507hk og 580hk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...