Steffan C Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Dette ble drit pent, og den må jo bare være norges feteste E90 . En soleklar kandidat til mnd. bil. @mowz, ja de henger litt skjevt og det irriterer meg litt... Skjønner jeg godt. Utrolig kjipt hvis sånne detaljer ikke er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 utrolig lekker E90 du har der! månedsbil må bli garantert! Det er jeg helt enig i! Har jo tross alt blitt mnd bil på http://www.bimmerpost.com/ som er ett ganske stort amrikansk forum. Må ærlig si at jeg ikke er verdens største fan av e-90 men denne bilen går det jo ikke ann å mislike. Vakker er den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Meget pent... Ble veldig bra med dobbel potte bak i stedet for den ene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 7, 2007 Forfatter Share Skrevet November 7, 2007 Takk igjen folkens Det neste som står for tur er å bytte pære i angeleyes'ene, altfor gule de som er nå. Venter på LED pærer fra USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 kult, blir nok bra! Mangler bare en M5/M6 V10'er oppi der nå da, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonnyjonny Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 fått inn led pærene? har du en link til sida du handla på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Slenger meg på her. MEGET RÅ e90 Kanskje carbon-speildeksler hadde vært noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 29, 2007 Share Skrevet November 29, 2007 Fy Faen og pervers RÅÅÅÅ bil... burde vært ulovelig og kjøre med den,burde kunn stått i garasjen eller museum si ifra hvis den trenger en vask så ville det vært en ære og vasket den for deg hehe. Og du Mann du er sykt flink til og ta bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 fått inn led pærene? har du en link til sida du handla på? Nei, har ikke fått de ennå, men fikk mail tidligere i uken om at de var sendt. Det er LED pærer fra umnitza fra JleviSW.com i USA. http://www.jlevistreetwerks.com/store/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 29, 2007 Forfatter Share Skrevet November 29, 2007 Slenger meg på her. MEGET RÅ e90 Kanskje carbon-speildeksler hadde vært noe Har vel bestemt meg for å ikke putte på carbon speilhus. Liker best når speilhusene er i bilens farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 Fikk pakke i posten på lørdag, nye LED pærer til angel eyes'ene. Pærene er fra umnitza kjøpt hos JleviSW.com i USA. Her er noen kjappe bilder, siste bilde viser forskjellen mellom ny LED og orginal halogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Deilig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Hvor mye kostet disse, finner et sett til 149,99 $ stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 Hei Tommy Ser at de koster $149.99 til 1 serien, til min e90 er det to versjoner, 3watt og 5 watt. Jeg har 3W versjonen som koster $129. Det settet som jeg har passer kun til E90 og E91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Lekker bil remmib.(Pratet litt med deg på E90post) Kommer selv fra en E90 318i 06 mod Le mans blå (som var mnd bil her i juni 06.) Må få lov å si at dette er lekre bilder, fikk virkelig frem hvor riktig Le mans fargen er. Har du benyttet deg av proffesjonell fotograf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå