weheeE34 Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 hehe, kom over denne annonsen på finn, her er vel beviset for at bmw kan rulle Maaange kilometer, så lenge den blir ivaretatt:) dersom kilometerstanden på denne bilen stemmer, så synnes jeg litt synd på sjøfføren som nå sliter med sitte sår http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... kuZk687279 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Den er jo garantert sikkert gått 186000 km... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Ser selger har dysleksi så han har nok skrevet en null for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 jojo, skjønnte jo det, men synst det var verdt en lite komentar for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 jojo, skjønnte jo det, men synst det var verdt en lite komentar for det Den var kanskje verdt en liten kommenter i den offisielle tulletråden, men en ny tråd var den ikke verdt. Da måtte nesten km stand vært reell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Har vel isåfall tatt sin tid å kjøre såpass langt på en 316, har vel neppe holdt den helt store snittfarta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Ser selger har dysleksi så han har nok skrevet en null for mye. Er nok ikke der feilen ligger Adam Azijev heter han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Ser selger har dysleksi så han har nok skrevet en null for mye. Er nok ikke der feilen ligger Adam Azijev heter han.. hehehe....ingen fordommer ute å går regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 også genialt å skrive at man selger bilen fordi man har mistet lappen. første jeg tenker da er "grisekjøring" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 også genialt å skrive at man selger bilen fordi man har mistet lappen.første jeg tenker da er "grisekjøring" Lol patetisk du! kjører du i 90 i 60 sona vips der røk lappen! skikkelig grisekjøring! JEEE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Lol patetisk du! kjører du i 90 i 60 sona vips der røk lappen! skikkelig grisekjøring! JEEE De fleste vil nok mene at hvis man kjører 50% over fartsgrensen er det skikkelig grisekjøring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 også genialt å skrive at man selger bilen fordi man har mistet lappen.første jeg tenker da er "grisekjøring" Lol patetisk du! kjører du i 90 i 60 sona vips der røk lappen! skikkelig grisekjøring! JEEE Beklager jeg fikk ikke med meg den biten hvor det i annonsen stod at han kjørte i 90 i en 60 sone. Og det kommer jo veldig ann på hvor denne 60 sonen er da. På veldig svingete veier kan man fort kjøre gris i 90 km/t. Faktisk vil jeg påstå at å bruke forkortelsen "lol" er mer patetisk enn å tro at man ofte mister lappen pga grisekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 LoL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 rofl men uansett poenget mitt var at jeg ikke tror det er "positivt" og nevne i en salgsannonse at man selger bilen sin fordi man har mistet lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Ser selger har dysleksi så han har nok skrevet en null for mye. Er nok ikke der feilen ligger Adam Azijev heter han.. Så feilen er at han er av utenlandsk opprinnelse? Skal ikke starte noen ny rasisme-debatt her og nå, siden det bare resulterer i stengt tråd, men hvis DU, Dr_S, hadde vært adoptert, bodd i Norge siden du var 8mnd gammel, oppdratt av "norske hvite" foreldre, snakket norsk og vært norsk statsborger så godt som noen, og allikevel få føle hverdagsrasismen på kroppen, så skjønner du hvorfor jeg reagerer! Jeg fikk inntrykk av at det var litt humoristisk ment det du skrev, men måtte bare blåse ut litt! Jeg har diskutert med deg før i andre tråder om dette temaet, og vet hvorfor du har dine synspunkter, og det respekterer jeg, og jeg respekterer yttringsfriheten her i landet, men rasisme/nazisme/nasjonalisme starter oftest i det små, og det opereres i skjul, derfor syns jeg det er viktig og ta tak i dette der man kan, selvom det kun er pga. en uskyldig kommentar som din! Husk, at på innsiden er vi alle like! M5 og M6, så ulike i design, men de har samme motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå