Saltkjelen Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Da har jeg falt for fristelsen og signert kontrakt på kjøp av ny E61 520dAT.. 8 ukers leveringstid er seig, men da har jeg samtidig tid nok til å selge min nåværende E60 520iA.. Her er litt av utstyret jeg har bestilt.. Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg! :D -177 hestekrefter -Ny automatgirkasse (joysticken som leveres på 6'ere) -Sort dakota skinninteriør -Titansølv metallic -Komfortseter (elektrisk justerbare, inkludert korsryggstøtte) -Navigasjonssystem professional -Panoramasoltak i glass -Advantage pakke (Cruisecontrol med bremsefunksjon, Fjernbetjent alarm, Koppholdere, Skipose, Takrails) -Comfort pakke (Klimaautomatikk med utvidet omfang, Midtarmlene foran, PDC, Xenon for nær og fjernlys) -Bluethoot mobiltelefon -Sportsratt i skinn -Oppvarmet ratt -Shadowline -Røykpakke -AUX inngang -Engelsk språkversjon -Pluss noe jeg ikke husker Dette skal jeg ha ved siden av når bilen ankommer forhandler: -Tonede ruter -20" sommer -Nye 2x76mm Eisenmann eksostuter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Grattis Tom, dette blir helt sikkert bra Da må eg få fingrene ut skjønner jeg, ellers får vi jo aldrig tat den Hydro kaffe.......og så får vi jo ta en til om 8 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Gratulerer... ... Jeg tror dette blir meget bra og at valget av akkurat E61 520d er en fornuftig beslutning. Jeg vet ikke helt om jeg hadde valgt 20" felger og Eisenmann eksos, men hver sin smak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 grattis med ny bmw;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Stakkars deg...som må vente 2 mnd pluss forsinkelser Vet hvordan det er å glede seg... Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Grattis Tom, dette blir helt sikkert bra Da må eg få fingrene ut skjønner jeg, ellers får vi jo aldrig tat den Hydro kaffe.......og så får vi jo ta en til om 8 uker Takk for det BoSJo Kaffen må vi få til en eller annen dag Gratulerer... Very Happy ... Jeg tror dette blir meget bra og at valget av akkurat E61 520d er en fornuftig beslutning. Jeg vet ikke helt om jeg hadde valgt 20" felger og Eisenmann eksos, men hver sin smak... Wink Takk, Fredrik Jeg tror også jeg har gjort det riktig mht. motorvalget. Ikke er den svak, den er faktisk rimelig sprek. Blir spennende å se hvordan den nye automatgirkassa fungerer med fireren.. 20" har nok vært bestemt lenge og hvilken felger er allerede plukket ut. Jeg skal ikke ha noe komplett Eisenmann anlegg, men kun to eksostuter fra Schmiedmann. Er ikke så begeistret for ett ublankt rør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 gratulerer med feit bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Nydelig bil der:) Pen farge! Sikkert billig i drift å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 "Cruisecontrol med bremsefunksjon" hørtes digg ut. Da kan man virkelig slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Grattis med nybil! Bestilte du av Bmw forhandler eller pararellimport? 20" blir perfekt på.. hva med M pakke? Den sorte du linker opp har 22"..ifølge tidligere tekst i annonsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Gratulerer med ny bil! 5-serie touring er en utrolilg fin bil! Men jeg spør som Ellingsen; hvor er M-pakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 du har glemt å kjøpe m pakke:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Syns svart er veldig fint på Bmw,sølv syns eg er kjedeligt i lengda...Men ellers syns eg at du har gjort et rett kjøp,fine biler dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Gratulerer med en helt utrolig lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Gratulerer!! Men her skrikes det etter M-pakke så det jomer i veggene! hehe men, hver sin smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå