StianA Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 gratulerer med et vakkert eksemplar av en E61 520dat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Takk for det alle sammen.. M-pakke er ikke bestilt desverre. Bilen ble noe dyrere enn utgangspunktet og her er det allerede mye dyrt utstyr som har gjort prisen vesentlig høyere. Jeg tror i første omgang at jeg får nøye meg med standardfangere og 20" på sommeren med tonede ruter og nye eksosrør. Tror og håper det blir meget bra. En Alpina-leppe og noen M-tech sideskjørt kan også friske opp bilen litt når jeg begynner å gå lei standardfangerene.. Joda, svart er lekkert det, helt enig, men det er ikke særlig lekkert når bilen ser 20 år gammel på grunn av møkka. Her jeg bor tillater man ikke å vaske bilen i gården, så da må det bli selvvask på hydro og håndvask i båthavna/hytta.. Derfor har jeg ikke muligheten til å holde svart bil rent og pent i det hele tatt. Litt av grunnen for at vi byttet er også fargen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Gratulerer! Tror du har gjort et veldig godt valg jeg. Forstår faktisk fargebyttet, selv om ingenting er så fint som en blank og ren svart bil. Dessverre krever det ganske mye av eieren i form av vask, så du vil slippe veldig mye billigere unna med den nye bilen. Helt enig med deg ang bytte av enderørene! Dessuten er jo m-pakke noe man kan montere etterhvert også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Gratulerer med ny bil! Skjønner godt at du gleder deg til å få denne levert Du har valgt en fin farge og "rett" utstyr. Men, som alle andre lurer på; hvor er M-pakken? I lengden blir ikke M-pakken så mye dyrere, da bruktprisen ofte er noe høyere for biler med M-pakke (bl.a. i listene til bilforhandlere får man ekstra for M-pakke ved evt. innbytte). Skynd deg å bestill M-pakken og, mens muligheten enda er der; "hopper man over hunden, så hopper man også over hunden". Dyrt blir det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Takktakk Som jeg nevnte i mitt tidligere i innlegg har jeg strekt strikken langt nok når det gjelder pris. M-sportspakken koster 50 000kr + (Med denne pakken må jeg oppgradere igjen til komfortseter og jeg mister rattvarmen min).. Det eneste jeg skal rette på vedrørende bestillingen er lyspakke. Den høres fin ut på de mørke høstdagene med lys i speil, belyste dørhåndtak, fotromsbelysning, ekstra lys i bagasje rom og noen andre belysninger.. M-pakke kan som nevnt ettermonteres ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Takktakk Som jeg nevnte i mitt tidligere i innlegg har jeg strekt strikken langt nok når det gjelder pris. M-sportspakken koster 50 000kr + (Med denne pakken må jeg oppgradere igjen til komfortseter og jeg mister rattvarmen min).. Det eneste jeg skal rette på vedrørende bestillingen er lyspakke. Den høres fin ut på de mørke høstdagene med lys i speil, belyste dørhåndtak, fotromsbelysning, ekstra lys i bagasje rom og noen andre belysninger.. M-pakke kan som nevnt ettermonteres ja Helt enig med Saltkjelen her, M pakke koster 50 lapper. Og i en prosess med å kjøpe ny bil, må man ta å gi litt, rett og slett prioritere, virker som enkelte her inne ikke helt ser "den"? Han har allerede valgt endel jålete og ikke minst dyrt utstyr så tror nok han har strekt seg litt allerede. Og det er aldri feil å ettermontere ACS ved en senere anledning. Det eneste jeg stusset på var fargen, litt anonym kanskje, men etter å ha hatt en Cosmos sort bil i en måned, skjønner jeg det litt mer... Ellers glimrende valg av bil, facelift versjonen av E61 er en betydelig bedre bil og har en bedre kvalitetsfølelse over seg enn prefaceliften, så meget godt valg! Og ikke minst gratulerer som faen! Tror du blir svært så fornøyd! Skulle jeg hatt E60 hadde jeg ringt deg T, bilen din er hot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Grartulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 M pakken koster ikke 50, men heller nærmere 40. Den inneholder jo også ting som sort taktrekk, stoler i skinn/stoff,m fothviler, m ratt, alu lister innvendig, høyglanset shadowline, sportsseter forran, M understell etc. Men klart det er dyrt..sinnsykt dyrt .Jeg synes bare at E6x blir vanvittig mye penere med pakken og derfor verdt å heller å velge bort noe annet smått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 M pakken koster ikke 50, men heller nærmere 40.Den inneholder jo også ting som sort taktrekk, stoler i skinn/stoff,m fothviler, m ratt, alu lister innvendig, høyglanset shadowline, sportsseter forran, M understell etc. Men klart det er dyrt..Jeg skjønner jo det, men jeg syns bare E6x blir vanvittig mye penere med pakken og derfor verdt å velge bort noe annet smått M pakken koster med titansølv metallic, sort dakotaskinn og komfortseter 80 200,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Dette blir nok en fin bil ja Ventetiden er jo egentlig perfekt også da du får en bil registert i 2008 kontra 2007 Så da kan du leve på årsny bil en god stund lenger samt at bruktverdien blir 1 år høyere når du skal selge en gang i fremtiden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 M pakken koster ikke 50, men heller nærmere 40.Den inneholder jo også ting som sort taktrekk, stoler i skinn/stoff,m fothviler, m ratt, alu lister innvendig, høyglanset shadowline, sportsseter forran, M understell etc. Men klart det er dyrt..sinnsykt dyrt .Jeg synes bare at E6x blir vanvittig mye penere med pakken og derfor verdt å heller å velge bort noe annet smått Til E90'n min kostet M pakke 46.200.- (i det tilfellet var det verdt pga den Le mans blå fargen) Utstyr til E60/1 er ca 15% dyrere enn for E90, f.eks metallic lakk til E90 er det 8 lapper, til E60 blir tilsvarende 10 lapper... M pakken koster med titansølv metallic, sort dakotaskinn og komfortseter 80 200,- Titansølv har vel ikke noe inne prisen på M pakke å gjøre??? Dakotaskinn og komfort stoler derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Dobbelpost?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Trippelpost? WFT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Gratulerer med perfekt valg av bil!! Sølv er helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Titansølv har vel ikke noe inne prisen på M pakke å gjøre??? Dakotaskinn og komfort stoler derimot... Nei, det har vel ikke det, men i og med at Saltkjelen har valgt dette på sin bil, tok jeg det med i pakken. De 8 800 vil på et eller annet tidspunkt dukke opp, hvis du skal ha metallic. Så uten lakken er det havne på 71 400. Mye penger det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå