Gå til innhold

Min nye bil - E61 520dAT Facelift SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I Solheimsgata ja.. Kan ikke huske å ha sett bilen din, du får blinke neste gang.. Må jo nesten fått beskuet bilene en dag.. :)

Av ren nysjerrighet, hvorfor skulle du levere tilbake bilen? Noe galt med den eller savnet de tidligere eierne grom-børsa så mye at de kjøpte den tilbake..?

Ellers kan jeg jo si at det skjer lite med bilen. All tid og penger har gått til sommeraktivieten (båt), men jeg sitter litt med tanken å bestille en Alpinaleppe, dog uten striper og alpina emblem.. Skal montere M-pakke til neste sommer, så føler at jeg må ha på noe i mellomtiden hvertfall. Jeg satser imidlertid å få montert fjærene foran neste måned ettersom garasjen er ferdig og han venter på løftebukk. Kommer nok til å bli bra får jeg håpe.. :)

DSCN2672a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var godt det ikke var noe alvorlig hvertfall. Hadde vært så kjedelig det.. Både håper og tror leppa blir bra, får se når jeg får somlet meg til Bavaria Autozentrum å få bestilt en.. Er jo de som er offisiell hovedimportør av Alpina, så satser på at de er litt mer seriøse enn Vesttuning som jeg bestilte en alpinaleppe av forrige gang.. Bestilte den i 2005 tror jeg og har ennå ikke sett noe til den.. Kanskje like greit for den var tiltenkt gamle-femmer'n.. :lol:

Her er hvertfall en liten 17. Mai hilsen.. ;)

geo1n1bf2fgmifu8gd65.jpg

vopw2mf59s9k7bklmegv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det gutter.. :)

Hadde vært artig med barnetoget, men tror det heller hadde slått an med en liten og søt, babyblå Isetta 250 som ledet an.. 8)

Har du forresten funnet deg noe nytt noe Steffan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forresten funnet deg noe nytt noe Steffan?

Ikke kjøpt noe enda, men håper og tror det kjøpes en BMW denne uka... 8) .

E34 M5 Touring? :P

Nei, blir ikke E34 denne gangen. Er liksom litt ferdig med E34 akkurat nå, så blir nok E39 540 8) .

Men skal ikke se bort fra at jeg kjøper en E34 M5 etterhvert. Men da skal det være den siste utgaven, og i god stand. Ikke mange fine E34 M5 til salgs i dette landet nå. Stort sett bare ombygde gamle biler :? .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den 540i'en vi snakket litt om på vårmønstringen Steffan, eller har du funnet en annen..? :)

Desverre ble den Hartge'n solgt før jeg fikk handlet. Det var utrolig kjipt, for den var akkurat en slik BMW jeg kunne tenkt meg :( .

Har en annen "på gang", men venter enda på litt penger for å få hentet #-o .

Sorry for å putte masse OT i tråden din T.A.S :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i orden det Steffan, ikke noe å tenke på mht. OT.. :)

Blir bra når du får handlet deg bil. Skal vel ikke se bortifra at jeg må prøve å snike meg med på en prøvetur om vi ses på et lite banekjøringstreff.. Og så må vi jo stå ved siden av hverandre på treffet også.. :wink::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...