Gå til innhold

Min nye bil - E61 520dAT Facelift SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

Bare hyggelig det. Det var ikke så aldeles ille. Husker ikke helt prisen i hodet nå, men det kom vel på nærmere 5000kr inkludert frak, men da bestilte jeg også HARTGE velour matter. Har kvitteringen liggendes her et sted, så skal se om jeg får sett hva det koster i morgen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jøss, det var ikkje en gal pris. Hvor var dette henne? Vet du om det går an å gjøre noe tilsvarende på e60'n te Geir?

Nei, jeg syns ikke det var så ille. Og jeg har jo fått et inntrykk av at HARTGE ikke er noe dritt. Kjøpte av HARTGE importøren, dvs. Strandveien Auto i Trondheim. Knallservice. De har slike sett for sedan også, men da er det ikke stag bak ettersom ikke E60'n har luftfjæring bak.. :)

nå ble børsa tøff:)

så med di staga å slepper du å programmere den for å få den ned?

Takk for det. Ja, det er riktig. Bilen senket seg selv når stagene ble byttet.. :)

Wow Salty, detta ble rått og perfekt 8). Du må komme på Våler 20. September. Lenge siden vi har treffes nå ;) .

Takk Steffan.. Jeg kan ikke si jeg er annet enn meget godt fornøyd. Riktignok litt stivere, men ikke avskrekkende.. Jeg får se hva jeg har tid til, hadde vært morsomt å slå av en prat igjen og titte på nybilen din :D

Se det ja! Utrolig hva litt senk kan gjøre... :D

Gleder meg til og få se litt bedre og masssssseeeee bilder!

Genialt det med staget til luftfjæringen bak da.

Takk for det m-blå. Ja, det er lite som skal til, senken gjør utrolig mye på bilens utseende. Skal se om jeg får postet noen bilder etterpå idag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blev pent dette, MR! Hva skjer med rattet, rister/Vibrerer det?

Takk for det. Skjer ingenting med rattet, men når jeg kjører rett fram peker rattet mot høyre. Og når jeg da peker rett frem peiler den seg mot venstre. Skikkelig irriterendes, så dette skal jeg klage på i morgen ettersom verkstedet nå er stengt.

Atle og Caaatooo, takk for det. Jeg er knallfornøyd med oppgraderingen, føler at bilen er mer komplett. Du bør virkelig glede deg Atle.. Skal prøve å få postet noen nye bilder idag eller i morgen. Får se litt hva jeg rekker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blev pent dette, MR! Hva skjer med rattet, rister/Vibrerer det?

Takk for det. Skjer ingenting med rattet, men når jeg kjører rett fram peker rattet mot høyre. Og når jeg da peker rett frem peiler den seg mot venstre. Skikkelig irriterendes, så dette skal jeg klage på i morgen ettersom verkstedet nå er stengt.

Atle og Caaatooo, takk for det. Jeg er knallfornøyd med oppgraderingen, føler at bilen er mer komplett. Du bør virkelig glede deg Atle.. Skal prøve å få postet noen nye bilder idag eller i morgen. Får se litt hva jeg rekker. :)

Dette ble knall bra saltkjele, få på ei M fanger,skjørt og bakfanger så er den komplett nydelig i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med verkstedet idag og de beklaget at det ikke ble sjekket helt nøyaktig ved kontrollen. De ville selvsagt rette opp dette.

Tok også noen dårlige bilder idag. Været satt selvfølgelig en stor hinder, men fikk nå knipset noen få da. Et litt bedre inntrykk nå enn med de andre jeg postet på Tirsdagen.. :)

pfsrdz3kjcyjpg660vp2.jpg

nyos4py83boj0ziwsf60.jpg

4mhdfhgd4gt3p93gr27b.jpg

apf85pagkib34901mlkw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...