Gå til innhold

Min nye bil - E61 520dAT Facelift SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

Ja, vinter er noe drit.. Og jeg som trodde at den globale oppvarmingen skulle føre til at vi fikk palmer, sol, sommer og båtsesong året rundt.. Men nei da.. :x

Ja, de ble noe repeterende.. Rakk ikke ta flere bilder enn de stakkars bildene jeg fikk tatt. Så flere får komme ved en litt senere anledning.. :)

tirzdutiffgmdj268636.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det kjennern, selvom de er på langt nær så flotte som EHD sine. Skulle ønske jeg kunne ta slike bilder. Ja, det hadde vært morsomt, og bilen din ville selvfølgelig ikke ha ødelagt bildene. En E39 og en E61 bør jo være i sitt rette element sammen.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du tid til litt Våler på Lørdag eller? :)

Skulle så gjerne ha gjort det, men det får jeg devserre ikke til. Tror faktisk vårmønstringen er det jeg egentlig bare får med meg.. Vi får se til neste år, hadde jo vært hyggelig å møttes og beskue noen flotte biler. :)

Se det ja! Very Happy Ble så mye bedre med litt senk. Eneste som mangler her nå er en liten M-front i mine øyne. Synes fronten er litt kjedelig uten.

Men jeg tror nok at det kommer noe sånt på din bil i løpet av vinteren ja. Very Happy Blir det M-front eller AC?

Takk for det.. :) Ja, jeg er forsåvidt enig, men har, som du allerede har tippet, allerede planer for hvordan den vil bli seendes ut. Har vært og er inne på tanken med en Alpina leppe, men jeg får se. Skulle gjerne ha vurdert en AC-schnitzer front, men de har jo selvfølgelig ikke laget dette til faceliften.. Så alternativene er M-pakke eller Alpina stasj.. Jeg tror jeg går for førstnevnte.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da har jeg måtte krype til korset og lagt om til vinterdekk. Det er meldt kaldt framover og det er vel egentlig bare et tidsspørsmål før vinterdekkene må på. Her om dagen var det is og såpeglatt på veiene og merket godt at jeg da kjørte med sommerhjul.

Nå som jeg fikk skiftet fikk jeg endelig se hvordan disse stagene var, samtidig som jeg fikk tittet litt på fjærene. Imponerende at det lille staget senker og justerer bilen av seg selv. Jeg var også så heldig å få med meg at bilen justerte seg opp etter at den ble jekket ned igjen. Morsomt! Jeg må også samtidig si at det er superherlig å ratte rundt med senkesettet og hvertfall i kombinasjon med 18" tommerene. Fantastisk.

Jeg må også få lov til å benytte sjangsen til å skryte av BMW's nye automatkasse. I motsetning til E60'n merker jeg nå stor forskjell mellom sport og vanlig. Bilen forandrer seg og har mye bedre gassrespons. Å kjøre forbi i sport modus på motorveien er en drøm. Det samme med forbikjøringer.

Nå er bilen skikkelig vinterklar, så nå gleder jeg meg til den første snøen faller.. Utrolig nok.. :D

asem4frlx7y0dzy56hcv.jpg

7rr72x7notbvbvaqbnqp.jpg

zibgfd6ykgbmq06jcnx4.jpg

k8l5htryzec7z3el8jrx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke sant steffan. Det lager lyd og justerer seg opp og ned. Morsomt. Jeg må ærlig innrømme å si at det ikke var så stor nedtur å legge om til vinterdekk, selvom man ser at det ser betydelig spinklere ut.

Takk for det milhouse. Ja, det er en fantastisk bil og det hadde jo vært helt rått med både head up display og nightvision. Men synd det koster så mye for det. Du har vel forresten ikke noen E60 520i 2.2 inne (2003-2005) med masse utstyr for tiden? Si ifra dersom du klarer å oppdrive en slik en, da skal jeg ha en av deg i løpet av vinteren! Vi kan snakkes nærmere på PM. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke lagt om til vinterdekk på E60'en min, men når jeg ser bildet av din så har jeg kanskje ikke så mye å grue meg til :)

Du har vel forresten ikke noen E60 520i 2.2 inne (2003-2005) med masse utstyr for tiden?

Hva med "SuperGaute" sin? Er jo en strøken bil med "rett" utstyr og lav km - og en ikke altfor gal pris på 299.000,- :)

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=85735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke ofte vi her nede legger om før dere der oppe for etter det jeg har sett så er det jo meldt en del snø i Tromsø nå, kanskje det allerede har kommet litt? Men uansett er det vel ikke noen fare for deg ettersom du skal bruke MB'en i vinter..? :)

Jeg har kikket på Gaute sin, men den mangler èn tin som gjør at jeg ikke kan kjøpe den og det er takluke. Det er et must, til og med fremfor skinninteriør. I tillegg har den "kun" standardseter, så ergo ville det ha blitt et interiørbytte i bilen. Synd, for hvis ikke hadde jeg ringt på dagen, Gaute! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke ofte vi her nede legger om før dere der oppe for etter det jeg har sett så er det jo meldt en del snø i Tromsø nå, kanskje det allerede har kommet litt? Men uansett er det vel ikke noen fare for deg ettersom du skal bruke MB'en i vinter..? :)

Jeg har kikket på Gaute sin, men den mangler èn tin som gjør at jeg ikke kan kjøpe den og det er takluke. Det er et must, til og med fremfor skinninteriør. I tillegg har den "kun" standardseter, så ergo ville det ha blitt et interiørbytte i bilen. Synd, for hvis ikke hadde jeg ringt på dagen, Gaute! :)

Det er faktisk tørre veier akkurat nå, men det varer vel ikke lenge :P Har faktisk ikke vært noe snø, men en del nattefrost har det riktignok vært. Selv la jeg om på MB'en for nesten en måned siden, bare for å ha en bil jeg kunne bruke uansett føre. Det blir nok primært den jeg blir å bruke i vinter også :)

Hvorfor er takluke et must..? :) For all del; jeg synes det er meget kjekt, og er veldig glad for at jeg har det på E60'en (og jeg savnet det på E39'a). Men dette går vel litt ut på hvilke kriterier man selv har satt seg, og hva som regnes som absolutt. Sportsseter (og aller helst komfortseter) er verdt de ekstra kronene de koster, spør du meg. Gjerne en M pakke også... ;)

Heldigvis for deg, og for andre potensielle bilkjøpere, er det jo kjøpers marked for tiden, så du kan nok gjøre deg en ekstra god handel på E60 nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke sant steffan. Det lager lyd og justerer seg opp og ned. Morsomt. Jeg må ærlig innrømme å si at det ikke var så stor nedtur å legge om til vinterdekk, selvom man ser at det ser betydelig spinklere ut.

Takk for det milhouse. Ja, det er en fantastisk bil og det hadde jo vært helt rått med både head up display og nightvision. Men synd det koster så mye for det. Du har vel forresten ikke noen E60 520i 2.2 inne (2003-2005) med masse utstyr for tiden? Si ifra dersom du klarer å oppdrive en slik en, da skal jeg ha en av deg i løpet av vinteren! Vi kan snakkes nærmere på PM. :D

Åpen for å selge bil jeg så sier fra, jobber med å få en i inbytte nå så vi får se!! Husker når du bestillte bilen at du spurte om jeg kunne sjekke opp hvordan bilen lå ann i produksjon, nå er bilen min ferdig og jeg har sikkert slitt ut en harddisk med mine undersøkelser. Har vært inne 3-5 ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...