Gå til innhold

Kjøremusikk!

kazynor
 Share

Anbefalte innlegg

Meg OG?? :wave:

Her går de i det mesta fra rave, techno og trance til methal. Det går fint an å like både techno å methal.. mange liker bare en av delene.. synd egentlig.. :whatever:

Rap er og blir negerjoik så de får ikke komme inn i bilen eingang [-(:angry:

Noken goe artister: Nightwish, Sonata Arctica, Evergrey, Hammerfall, Benassi Bros, Groove Coverage, Lasgo, Milk Inc, DJ Satomi, Metallica, Iron Maiden, Rhapsody, Stratovarius, Linkin Park, Papa Roach, SOAD, Tenacious D, In Flames, 3 doors Down, er mange flere men gidder ikkje skrive mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thin Lizzy, Rory Gallagher, The Commitments, ACDC, Aerosmith, Guns n Roses, Skid Row, Kingdom Come, Rainbow, Dio, Deep Purple

Mange bra sanger!

Anbefaler:

Rory Gallagher - Treat Her Right

The Commitments - Treat Her Right

samme sang, to forskjellige nydelige versjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører egentlig på mye forskjellig i bilen...hvis jeg ikke vil høre på sekseren (som jeg jo som oftest gjør) setter jeg på trance fra Above And Beyond, Tïesto eller et samlealbum. F.eks Hard Dance Mania.

Kan også lytte til Kanye West, Snoop, The Game, eller rett og slett litt gammel dance :)

Hvis du skal slå meg nå pga dette, hva da med han litt lenger opp her som hørte på Elton John??? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater rap som 50cent og den stilen der, men har faktisk blitt hekta på den nye sangen til Kanye West (Stronger) så han har bevist meg at det faktisk finnes rap som kan lyttes til, men desverre er det meste faktisk dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører mest på radio i bilen og for et par dager siden hadde jeg et slags gjensyn med en gruppe jeg hørte på da de var populære på 70-tallet og begynnelsen av 80-tallet (1969-84). Thin Lizzy med den geniale Phil Lynott som låtskriver og frontsanger var bedre enn deres rykte var... skikkelig rocka saker og i tillegg er faktisk tekstene relativt intelligente. Den senere kjente Gary Moore var forøvrig også medlem av Thin Lizzy... :D

Thin Lizzy´s kanskje mest kjente låt -

Thin Lizzy´s etter min mening beste låt -

Thin Lizzy´s - Whiskey in the Jar

Metallica´s coverversjon av - Whiskey in the Jar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...