AndersM Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hei Skal sende mine 17" felger med 225/45/17 continental sport contact 2. Hvor mye tror dere at de veier med dekk pr. stykk? De står på bilen ennå også har jeg ingen vekt i leiligheten, så håper noen kan hjelpe meg med det.. Greit å vite om posten vil sende de! Må få sendt de så jeg kan få på 18" vinterfelger \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Tror det vil variere veldig ut ifra hva slags metall de er laget av. Er vanskelig å si, men en plass imellom 20 og 30kg vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Veier de såå mye?? Er jo alufelger da.. Da vil nok ikke posten ta de 2 og 2.. Noen andre som sender pakker billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Veier de såå mye?? Er jo alufelger da.. Da vil nok ikke posten ta de 2 og 2.. Noen andre som sender pakker billig? veier vel rett over 20kg pr stk ja! jeg pleier å tape dem sammen 2 og2 å si at dem veier 32-33kg.her oppe i nord har vi bare post i butikk og dem har bare en vekt oppe på disken og det er jo ingen av damene dær som orker å løfte dem opp på disken og da vet dem jo ikke at pakken veier noen og 40kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Veier de såå mye?? Er jo alufelger da.. Da vil nok ikke posten ta de 2 og 2.. Noen andre som sender pakker billig? Alufelger er ikke nødvendigvis lettere enn en stålfelg da man må bruke mere gods i en alufelg for å få en tilfredstillende styrke på felgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Er jo bare å gå oppå badevekta først uten en felg det og så gå oppå igjen med en felg i armene, dette gjorde jeg med noen steinheller her hjemme, kunne ha lagt de oppå badevekta men er nok ikke så populært hos madammen når vekta er av glass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Er jo bare å gå oppå badevekta først uten en felg det og så gå oppå igjen med en felg i armene, dette gjorde jeg med noen steinheller her hjemme, kunne ha lagt de oppå badevekta men er nok ikke så populært hos madammen når vekta er av glass. Da må du vel holde felgen sånn at vekta blir likt fordelt på vekta så du ikke får mer kraft på vekta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 les første post.. Har ingen vekt i leiligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Er jo bare å gå oppå badevekta først uten en felg det og så gå oppå igjen med en felg i armene, dette gjorde jeg med noen steinheller her hjemme, kunne ha lagt de oppå badevekta men er nok ikke så populært hos madammen når vekta er av glass. Da må du vel holde felgen sånn at vekta blir likt fordelt på vekta så du ikke får mer kraft på vekta.. Eller legge litt plast eller papir på vekta og legge felgen oppå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Veier de såå mye?? Er jo alufelger da.. Da vil nok ikke posten ta de 2 og 2.. Noen andre som sender pakker billig? Jeg ville ha undersøkt med Cargo Partner eller Nor Cargo.. Fine priser og rask levering. I underkant av 500kr skulle Nor Cargo ha for å sende et sett med 18" på "andre siden av landet".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå