milhouse Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 jeg ar veldig lyst til å bestille meg sort nyrer til bilen. men de jeg har funnet på en tysk nettside samt på koed er i matt sort. Bilen min er sort metalic så lurer på om det blir litt krasj. Noen formeninger? og får vi rabatt på koed grunnet bimmers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 meget fin bil må si bmw har begynt å gjøre det godt i stsjonsvognklassen også syntes jeg...... baklyktene hjalp godt blir spennede å se med soting men hvorfor lakket du ikke bare brikka svart og limte den på speilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 dæven, det burde vi fått ordna. en liten bimmers rabat på koed... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 26, 2007 Forfatter Share Skrevet November 26, 2007 meget fin bil må si bmw har begynt å gjøre det godt i stsjonsvognklassen også syntes jeg...... baklyktene hjalp godt blir spennede å se med soting men hvorfor lakket du ikke bare brikka svart og limte den på speilen? Soting skal på om ca 2 uker har ikke tid før det! brikka er lakkert matt sort og satt på øverst ved siden av speilet. Jeg har en kollega som har den ved siden av speilet og en som har den på speilet. Synes det helt klart er penest ved siden av ikke på! trodde vi hadde det eller så er det bmwccn som kanskje har det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Luftfjæringer finnes ikke på 3 serien, men på 5ern og x5en. Luftfjæring på bakakselen vi si at bilen din hever seg litt hvis du laster den masse. Luft fjæring var option på E53 men er vel ikke å finne på E70? Fin E91, lekker er vel ordet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 bmwccn har rabatt på koed og schmied/m.t i hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 bmwccn har rabatt på koed og schmied/m.t i hvertfall... 10% før moms på motor technik -flire- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 alle munner drar sa musa, og pisset i havet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Luftfjæringer finnes ikke på 3 serien, men på 5ern og x5en. Luftfjæring på bakakselen vi si at bilen din hever seg litt hvis du laster den masse. Luft fjæring var option på E53 men er vel ikke å finne på E70? Fin E91, lekker er vel ordet! Jo, men kun på bakakselen.. E53 fikk man med luftfjæring på forakselen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 da er bilen sote og tilbake hos meg. Skal få postet noen bilder i morgen. Ble "orginale" bmw soting på alle bakruter og en lys film på siderutene foran, er kjempe fornøyd! Presang fra meg selv til meg selv i år.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Ser virkelig frem til noen bilder av vogna med sotede ruter.. Du har ikke vurdert å lakkere grillen i bilens farge da? Jeg lakkerte grillen på min forrige E60 i bilens farge (safirsort met) og syns det var penere enn matt grill... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 da er bilen sote og tilbake hos meg. Skal få postet noen bilder i morgen. Ble "orginale" bmw soting på alle bakruter og en lys film på siderutene foran, er kjempe fornøyd! Presang fra meg selv til meg selv i år.... Er det slik å forstå at du har ettermontert/byttet til de mørke vinduene som er kode 761? Hørtes dyrt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 Saltkjelen: Jeg vurdere det, men hele jobben er jo orginal politzei nr 1. Mye skeptisk med dette, det er jo tross alt ikke orginalt. går ikke ann å bestille det gjennom jobben... Men så er det det at det koster 1000 lapp å få det fra koed og da er den matt sort. Skal jeg lakkere den i metallic så kommer det på ca 1000kr, syrebading, sliping osv og så må jeg kjøpe en grill til når jeg skal selge den og det er om ikke så alt for lenge.. Og nå har jeg ikke råd i det hele tatt!! E.H.D: jeg satte orginal i klammer og da mente jeg at det ble lagt på film som er lik som den orginale på alle rutene bak, og en veldig lys en på fordørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 OK, sånn å forstå. Vet du hvor mørk filmen var i %? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 Skal sjekke opp hvilken prosent. Har mappen. Og jeg vet at bilen er alt for skitten, Tiden rekker bare ikke til og den skal ikke inn i vaskemaskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå