Gå til innhold

Hvem har den sprekeste bilen på bimmers.no?


Boddiz
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 622
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er du helt fjærn eller !?? skjønte du ikke den videoen!?

en 3,5 liters Diesel som henger så og si likt med en top tuned M3 3,2 !!!

Top tuned? I følge filmen er den original. 535-dieselen derimot har 350hk/700Nm - altså 29hk mer og dobbelt så mye dreiemoment som M3en. Med teoriene du har presentert i denne tråden tidligere skulle den parkert M3en. En annen sak som jo er litt morsom her, er at 535-dieselen hadde satt din 850 på sidelinja, og da kan du jo selv tenke deg hva som skjer mot en M3.

'

heei ikke vær så kort da ;)

en orginal M3 er en top tuned GT med 321 hk og 3,2 bensin

en 535D har vist en 3,0 liters DIESEL motor, er tung som bly med kun komfortegenskaper (har kjørt sånn og vet hva det er)

det som er oppsiktsvekkende er at den holder så og si jevnt med M3n ..

de som ikke fatter det jeg sier er uintresange å diskuter med, dere skjønner dere ikke påp noe ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heei ikke vær så kort da ;)

en orginal M3 er en top tuned GT med 321 hk og 3,2 bensin

en 535D har vist en 3,0 liters DIESEL motor, er tung som bly med kun komfortegenskaper (har kjørt sånn og vet hva det er)

det som er oppsiktsvekkende er at den holder så og si jevnt med M3n ..

de som ikke fatter det jeg sier er uintresange å diskuter med, dere skjønner dere ikke påp noe ...

En E36 M3 3.2 er typisk i underkant av 1500kg.

En E60 535dA er typisk i underkant av 1650kg.

Usle 150kg i forskjell - og den tuna 535d'en har 29hk mer og DOBBELT så mye dreiemoment.

Pass deg forresten for 535dA - den tar flaket ditt selv uten chip. På tross av at den har "3,0 liters DIESEL motor, er tung som bly med kun komfortegenskaper" (dine egne ord).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som fascinerer meg her er at folk fortsatt gidder diskutere.

Hehe, grunnen er enkel, den som tier samtykker. Og jeg kommer ikke til å samtykke, for å si det slik :wink:

Jeg er av den typen som gir meg straks jeg ser at jeg har feil, og turer(som regel :wink: ) ikke framover bare for å være kvervulent. Bl.a for i ett interessefora som dette så har jeg funnet ut at det sitter høyt kvalifiserte medlemmer, og man gjør bare saken sin verre om man tror man kan redde sin etterhvert oppdagede feile teori her. Ydmykhet er ikke et svakhetstegn 8)

Hadde tatt seg ut i jobben om jeg skulle oppført meg slik. Tror ikke jeg hadde sitti lenge i stillingen, for å si det slik. Unødvendige "Shutdown`s"(NAS-0) på plattformer jeg hadde besøkt hadde brakt meg inn i den, trolig, eneste millionklubben jeg ikke ønsker å være medlem av :roll:

8-serien er i likhet med 7-serien en cruisebil. At den ser sporty ut, har stor motor og kun to dører betyr ikke at det er en sportsbil.

Det er definitivt en kongebil, men man må ta den for det den er, og ikke prøve å gjøre det til noe den verken var ment å være eller er.

WORD! Synes selv, og har selv sagt at det er en kongebil, og hadde gjerne kunne tenkt meg en i garrasjen :D

850 vs 740

Forøvrig vedr. den videoen med 850Csi mot M3 E30, så vinner Csi`en bare 2 av 3 løp. Og i ett av de misser E30 starten totalt :wink:

Tror både E36 og E46 M3 er noe kjappere enn E30 M3, rundt eller + 1,5sek 0-100 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du helt fjærn eller !?? skjønte du ikke den videoen!?

en 3,5 liters Diesel som henger så og si likt med en top tuned M3 3,2 !!!

Top tuned? I følge filmen er den original. 535-dieselen derimot har 350hk/700Nm - altså 29hk mer og dobbelt så mye dreiemoment som M3en. Med teoriene du har presentert i denne tråden tidligere skulle den parkert M3en. En annen sak som jo er litt morsom her, er at 535-dieselen hadde satt din 850 på sidelinja, og da kan du jo selv tenke deg hva som skjer mot en M3.

'

heei ikke vær så kort da ;)

en orginal M3 er en top tuned GT med 321 hk og 3,2 bensin

en 535D har vist en 3,0 liters DIESEL motor, er tung som bly med kun komfortegenskaper (har kjørt sånn og vet hva det er)

det som er oppsiktsvekkende er at den holder så og si jevnt med M3n ..

de som ikke fatter det jeg sier er uintresange å diskuter med, dere skjønner dere ikke påp noe ...

Hah du driter deg så utrulig ut!

Den Chipa 535D'n har jo dobbelt så mye dreiemoment som M3'n, å du kan se at på hvert gir så drar M3'n mest ifra når han har høyest turtall(mest effekt), det legger de påstandene dine så utrulig døde. At du lider av så lav iq at du faktisk ikke skjønner det er jo faktisk utrulig! Faktisk aldri sett tilfellet hos en nordmann før.

Å btw, 3.2L E36 M3 er ikke noen "tuned" Gt motor. Gt motoren er derimot en tunet versjon av 3l'ern. 3.2 og 3.0 og gt for den saks skyld er 2 forskjellige motorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har du 850 vs e36 M3. M3'en er kjappere, det ser man tydelig, men er ikke sikker åssen 850 det er da.... men dere ser poenget! Og det er rullende start der 850 burde gjøre det bedre enn fra stillestående.

Men bra toppfart på 850Csi i alle fall da, rett under 300KM/H

http://youtube.com/watch?v=1rcOttE3tt8&feature=related

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... idioter :lol: og du gunnar, gå inn på dassen å runk, for du virker ubrukelig til alt annet rett og slett !! 8) det eneste enkelte her scorer høyt på er mobbing og drittkasting, gidder ikke diskutere med aper lenger så dra til helvette hele gjengen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du med tall når folk med tilsvarende biler har utfordret deg til å kjøre. Og grunnen til at du ikke vil er at det begynner å bli glatt\kaldt ute.

Hvorfor er du da ute og prøver 0-200 og så spørr etter tall her inne?

Du vet jo hva slags nivå fyren er på.. :roll:

Er det flere enn meg som ser likhets tegn mellon Bilknupp og han her? http://www.gmmodernmuscle.com/forums/viewtopic.php?t=2779&postdays=0&postorder=asc&start=0 :lol::lol::lol:

Kansje det er en nær slektning... :evillol:

Haha. Så det er DERFOR bilkuppet sin 850i går så bra - han har gjort som sin bror i USA og konvertert til DEI! :lol:

qdqvdit8v27281v2fa4x.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du med tall når folk med tilsvarende biler har utfordret deg til å kjøre. Og grunnen til at du ikke vil er at det begynner å bli glatt\kaldt ute.

Hvorfor er du da ute og prøver 0-200 og så spørr etter tall her inne?

Du vet jo hva slags nivå fyren er på.. :roll:

Er det flere enn meg som ser likhets tegn mellon Bilknupp og han her? http://www.gmmodernmuscle.com/forums/viewtopic.php?t=2779&postdays=0&postorder=asc&start=0 :lol::lol::lol:

Kansje det er en nær slektning... :evillol:

Haha. Så det er DERFOR bilkuppet sin 850i går så bra - han har gjort som sin bror i USA og konvertert til DEI! :lol:

qdqvdit8v27281v2fa4x.jpg

No syns dere admin går litt for langt her forhold til reglene her på bimmers. man skal ikke trakaser enkel personer her inne. kan heller lett var å skriv noe. reint mobbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...