Gå til innhold

Hvem har den sprekeste bilen på bimmers.no?


Boddiz
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 622
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

No syns dere admin går litt for langt her forhold til reglene her på bimmers. man skal ikke trakaser enkel personer her inne. kan heller lett var å skriv noe. reint mobbing.

Du skal få mene hva du vil om det. Jeg er vel nærmest på det nivået at jeg tror han gjør alt på kødd - og da må man jo kunne ta igjen med samme mynt. ;)

Og generelt; Husk bare på _hvor_ dette foregår, nemlig på mine servere, mine domener, mine nettsider. Jeg syns jeg er i en slik situasjon at jeg kan kreve et visst nivå av oppførsel fra brukerne her inne. Kaller folk meg idiot får de tåle det samme i retur, og ødelegger de forumet mitt med neandertaldiskusjoner gjelder det samme der også. Forumet er ikke noe annet enn hva brukerne på forumet gjør det til, derfor er det synd om enkeltbrukere skal ødelegge for resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No syns dere admin går litt for langt her forhold til reglene her på bimmers. man skal ikke trakaser enkel personer her inne. kan heller lett var å skriv noe. reint mobbing.

Du skal få mene hva du vil om det. Jeg er vel nærmest på det nivået at jeg tror han gjør alt på kødd - og da må man jo kunne ta igjen med samme mynt. ;)

Og generelt; Husk bare på _hvor_ dette foregår, nemlig på mine servere, mine domener, mine nettsider. Jeg syns jeg er i en slik situasjon at jeg kan kreve et visst nivå av oppførsel fra brukerne her inne. Kaller folk meg idiot får de tåle det samme i retur, og ødelegger de forumet mitt med neandertaldiskusjoner gjelder det samme der også.

kan hend at han kødder. men hvem veit? kan hend han mein det også det han skriver. For min egendel så liker at folk holder på å diskuter på den harde måten. men må jo neste tenk over hva man skriver også. ikke bare rett fra levra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har størst tiss.

-------------------------------------------------------------

Hvis det er såå viktig hvem som har den sprekeste bilen må de det gjelder møtes på et treff og ende diskusjonen en gang for alle :D

Kan ikke tenke meg at hverken 850i eller e36 M3 er de raskeste. Har vi ikke masse tubotrimma biler her og? Det er mer interessant en to som diskuterer en 850i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... idioter :lol: og du gunnar, gå inn på dassen å runk, for du virker ubrukelig til alt annet rett og slett !! 8) det eneste enkelte her scorer høyt på er mobbing og drittkasting, gidder ikke diskutere med aper lenger så dra til helvette hele gjengen!!!

Kan du ikke bare stille opp i en test da? Har jo fått mange tilbud her nå. Så kan du jo bevise hvor rett du har en gang for alle. :evillol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er lov å svare på tiltale.. det gjelder admin og. man er ikke no særlig til kar om man bare sitter og holder kjeft når folk prater drit om deg.

og jeg må innrømme det at jeg var et lite fan av dreimoment før mr. bilknupp kom med sine kjempelure innlegg. nå skjemmes jeg nesten av mine 400Nm.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne diskusjonen er etterhvert lite givende selvom vi på flere måter har fått belyst samspillet mellom hestekrefter og dreiemoment... det er ikke enten eller slik mange går rundt og tror. Jeg tror i likhet med Gunnar at bilknuppen ikke er helt alvorlig i denne diskusjonen selvom jeg også er rimelig sikker på at han neppe vet alt for mye om fysikk og hvordan effekt best overføres til ekselerasjon i forbindelse med biler. Det er på sin plass å igjen minne om at bilknuppen har laget ubeageligheter her inne tidligere, men da under profilen 'oea_69' (Odd-Eivind fra Høvik). Etter et par relativt ubehagelige diskusjoner ba Odd-Eivind selv om å bli slettet som bruker her inne og han figurerer derfor som "Gjest" i disse diskusjonene... dere kan selv se nivået han ligger på i disse diskusjonene også... :roll:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=32236

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=32505

Et annet poeng som vi alle bør huske på når vi skriver her inne... bimmers.no er en privat side som er drevet og eiet av Gunnar. Siden er offentlig tilgjengelig, men det er Gunnar som til enhver tid bestemmer hvordan bimmers skal fremstå og hva slags innhold bimmers skal ha. Administratorene og moderatorene støtter Gunnar i den daglige administrasjonen av forumet, men det er Gunnar som har det endelige ordet... og det skal vi respektere enten vi liker det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...