Gå til innhold

Styggeste BMW-modellen noensinne?


caraen
 Share

Anbefalte innlegg

Det jeg ikke skjønner er folk som nevner biler fra 70-tallet og omtaler dem som stygge.. Kan ikke sammenligne en e21 med en e36 eller en e12 med e34..

De fleste som skriver her var nok ikke født/gamle nok til å være bilinteressert når disse bilene ble lansert. Å henge ut en nydelig klassiker som 507 blir helt feil i 2007, men å synspunkter angående f.eks e63 føler jeg er mer rett..

Nå er vel spørsmålet i topic´en hvilken modell er den styggeste noensinne (altså historisk). Ergo er det fritt frem for å finne den modellen man subjektivt mener er mindre elegant, men på generelt grunnlag er jeg selvfølgelig enig med deg. Det gir liten mening i å vurdere en over 50 år gammel bilmodell igjennom moderne briller, men på den annen side har BMW bygget mange obskure og merkelige bilmodeller... så det er nok å ta av hvis man ganske enkelt bare skal finne et mindre heldig design fra BMW. Det er f.eks ikke like enkelt å finne eldre (30-50 år gamle) Mercedes-Benz modeller som ser tilsvarende lite harmoniske ut... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig mye compac hat det var her da xD

ja skal si meg enig at E46 compac ikke ser ut, å at jeg egetnlig ikke likte e36 compac så veldig sjøl...men etter jeg kjøpte meg en å har nå hatt den en liten stund har jeg begynt å like den mer og mer. til dere som sier at m pakke er must...dette er jeg egentlig helt enig i men det er vist ikke lommeboka mi=P TTT = ting tar tid ^^

så lista mi er : E46 compac, den nye 5 serien og litt av 7 serien.

(sikkert mange andre og men de er sikkert stein gammle)

kan ikke fordra de merkelige blinklys tinga de klarte å dytte oppå hovedlysene , og hele bilen er for rund ;) for det meste er de nye modellene er for runde og de har bomma med alle lyktene.

men dette er jo min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket over hvor mange som faktisk skriver at de ikke liker utseendet på E36 ? Synes "alle" kjører E36 ... :roll:

Bra noen ikke har sagt noe stygt om E34 enda :)

** Slenger med et nytt bilde av min, i tilfelle noen skulle ombestemme seg :lol:

n729873522_404738_5563.jpg

edit: måtte endre img-url ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ingen stygge Bmw'er,

bare mindre pene Bmw'er

Tenker du det samme om jenter også? :lol:

Jeg har en bekjent som tenker slik om jenter/kvinner... og han etterlever det i praksis også. Hans argumentasjon for å velge mindre pene jenter er at de alltid knuller som om det skulle være den siste gangen iom. at det kan gå lang tid til neste gang... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...