Gå til innhold

Styggeste BMW-modellen noensinne?


caraen
 Share

Anbefalte innlegg

Finnes ingen stygge Bmw'er,

bare mindre pene Bmw'er

Tenker du det samme om jenter også? :lol:

Thja, finnes jo alltid noen/noe som er penere.

= Andre må være mindre pen.

Det gjelder for menn, kvinner og biler.

Men bra vi er forskjellig, ellers hadde jo alle kjørt samme type bil ,

og pult på "samme" dame :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele Z-serien, alt av compact, X3, siste 7serien (før facelift) og -Iallfall- alt av Baur cab. Trollet bak baur cab burde fått lobotomert inn en baur cab på sitt eget hode, sånn man kan skrelle av taket og flire litt av hva som enn måtte foregå på innsiden. Når man blir lei av det, kan man alltids finne seg en spiss pinne og "designe" litt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at dere har så mye i mot Compact.

Jeg syntes ikke denne modellen ser så ille ut (natuligvis ettersom jeg selv eier en..), men selvfølgelig finnes det tøffere BMWer..

Det jeg syntes er så morsomt, mtp at compact plutselig så ufattelig mye penere i deres øyne når den får mer HK under panseret.

2 eksempler:

0601_00.jpg

http://bimmers.no/viewtopic.php?t=15496

0710_00.jpg

http://bimmers.no/viewtopic.php?t=60546

Greit nok at disse mer eller mindre totalt gjennomførte, men det er da fortsatt en compact??

Og de er fortsatt stygge!!!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner er E36-eiere som mener at compacten er så jævla fæl. Det de sier da er jo at bilene deres har fin hekk men resten ser ut som et prøvesprengningsområde. For det er jo hekken som er hele forskjellen. Men for all del, folk får ha sine meninger. Jeg bare nevner det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 compact enkelt og greit pga de ufyselige frontlyktene. de ødelegger hele bilen. jeg synest seff for min del siden jeg holder på og bygger en e36 compact att stygge griser kan sminkes pene.. en compact med m3 look,feite hjul og senk er stilige biler.. og ja en perfekt dame bil. ;) golfen blir fort byttet ut når compacten er ferdig jha. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...