Gå til innhold

Styggeste BMW-modellen noensinne?


caraen
 Share

Anbefalte innlegg

syntes vell egentlgi att de fleste 3 serier er stygge... men det er nå min mening..

men ja.. jeg er også enig att en orginal 518 e28 er ikke akkuratt fin.. men dere kan jo se hva litt plastikk og felger gjør med bilen..

DSC01358.jpg

DSC01621.jpg

Det blir faktisk en helt annen verden! :) Personlig synes jeg at E65 er en smule "uheldig utformet"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bmwer er stygge! Blir helt overrasket av folk her på forumet!

alle er forutsi får sin tid syns jeg!

compaq er mindre pent! men ikke stygg! med riktig utstyrs pakka blir de også pene! bare se på månedens bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Det er jeg helt enig i, men isolert sett var designet på frontlyktene ganske nyskapende. Det skulle gå mange år før BMW igjen begynte å bruke visirglass på frontlyktene... først med Z1 i 1987 og senere med E36 i 1990.

Helt riktig... og for meg er nettopp bruk av visirglass på e36 et av de tingene som gjør at denne modellen (spesielt de tidligste) ser mer "halvferdig" ut enn noen andre modeller. For meg ser e36'en ut som et prosjekt som designeren ikke er helt fornøyd med men som måtte slippes likevel på grunn av press... en ny modell måtte erstatte e30... koste hva det koste ville...

men dette er som sagt bare mine meninger... ingen fasit... hehe

Nja... E36 var faktisk også ganske nyskapende da den kom på markedet i 1990... og sammen med E38 og tildels E39 danner den en helt egen designlinje hos BMW. For snart 20 år siden var det et poeng at 3-serien hadde klare designmessige likheter med 7-serien, mens 5-serien hadde et mer individuelt design. Det var tilsvarende hos Mercedes-Benz også... W201 (190E) ble presentert som en slags mini S-klasse (W126), mens E-klassen (W124) hadde et mer individuelt design. Fra og med E36 har ingen BMW hatt frontlykter uten visir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig i, men isolert sett var designet på frontlyktene ganske nyskapende. Det skulle gå mange år før BMW igjen begynte å bruke visirglass på frontlyktene... først med Z1 i 1987 og senere med E36 i 1990.

Helt riktig... og for meg er nettopp bruk av visirglass på e36 et av de tingene som gjør at denne modellen (spesielt de tidligste) ser mer "halvferdig" ut enn noen andre modeller. For meg ser e36'en ut som et prosjekt som designeren ikke er helt fornøyd med men som måtte slippes likevel på grunn av press... en ny modell måtte erstatte e30... koste hva det koste ville...

men dette er som sagt bare mine meninger... ingen fasit... hehe

Nja... E36 var faktisk også ganske nyskapende da den kom på markedet i 1990... og sammen med E38 og tildels E39 danner den en helt egen designlinje hos BMW. For snart 20 år siden var det et poeng at 3-serien hadde klare designmessige likheter med 7-serien, mens 5-serien hadde et mer individuelt design. Det var tilsvarende hos Mercedes-Benz også... W201 (190E) ble presentert som en slags mini S-klasse (W126), mens E-klassen (W124) hadde et mer individuelt design. Fra og med E36 har ingen BMW hatt frontlykter uten visir.

Dette synes jeg egentlig kommer bedre frem på nye S- og C- klasse når du først nevner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...