Tore Diesel Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Det koster garantert mer enn det ja! Så hvis det ikke er bestekompisen din som ramma deg, så hadde jeg ikke godtatt det nei! Krev mer, eller få tatt en takst er mitt råd Så lenge det er noe som må lakkes opp igjen så, er det knapt du dekker oppstartstid med en tusenlapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Har du i tillegg planer om å få gjort noe annet på bilen så er dette en ypperlig anledning Kjør på med skademelding og full pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 sjekka pris på lakkering av ny frontfanger her i byen for noen år siden.. Da skulle dem ha 3500,- for en helt ren fanger, en brukt en var dyrere! dekselet til hengerfestet koster vel også en 500 lapp ca.. ville hvertfall ikke godtatt no under 5000,-! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Ta det på forsikring, han kan velge om han vil dekke det selv eller ta det på egenandel gjennom sitt selskap. Og du får jobben gjort hos verksted finito ferdig med leiebil om forsikringa dekker det Kan jo ha skjedd noe bak fangern som kan koste penger også. Ellers er det sinnsykt kjipt å bli påkjørt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Alltid fyll ut skademelding så slipper du at vedkommende finner på noe tull! Hvis arbeidsgiver kan gå god for at du trenger bil i jobben har du også krav på leiebil mens din er på verksted, uansett hva din forsikring sier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Som over her....skriv skademelding...er jo ikke sikkert vedkommende som ramma deg har lappen engang..sånt finner man ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Arg, det er kjipt da Hefner . Menmen, er allerede skjedd, så her er det bare å få fikset dette via forsikring. Forøvrig en grei unnskyldning for å få på M5 fanger . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Arg, det er kjipt da Hefner . Menmen, er allerede skjedd, så her er det bare å få fikset dette via forsikring. Forøvrig en grei unnskyldning for å få på M5 fanger . Hehe du er glad i m5 fangere, er ikke få poster du har skrevet "få på M5 fangere så er den perfekt" men er så enig med meg super nice det, men blir ikke noe påkost av dette nå for en evt ta siden hvis ikke Dr_S kjøper den da er bare noe dritt med sånn småkræsj, blir så mye greier for så lite,kunne jo hatt stor fart den sniken da så fikk tatt hele ræva og kanskje litt whiplash på meg og frua så vi kunne krevd orndelig erstatning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Høhø, kongen av M fangere her . M-Tech er noe jeg liker, ganske mye penere enn standar stort sett. Men faktisk så er ikke standar bakfanger på E39 Touring så ille. Så stort sett oppfordrer jeg til kun bytte av frontfanger på den modellen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Tusing er aaalt for lite. Taks det! Betalte 8000 for en bil jeg kjørte i ræva på i min lettmotorsykkeltid. Det var kun stripe, og absolutt ingen sprekker. dette var en passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Syns aerodynamic fronten eller hva de kaller den til E39, er vel så fin som med M5 front jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Har vært og takstet skaden ja.... mektig dyrt syns jeg. er jo bare noen riper men jeg vil ikke ha de ripene der så da blir det verksted og ny lakk til tirsdag. 5726 kr kostet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Regner med du nå er glad for at du ikke aksepterte en tusenlapp på stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Regner med du nå er glad for at du ikke aksepterte en tusenlapp på stedet! hehe ja men det hadde jeg nok aldrig gjort.Men sikkert mange som ville gjort det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Små marginer noen ganger... Denne skaden kostet til sammenligning over 12.000,- pluss mva. (husker dessverre ikke helt eksakt hvor mye det var). Dette innebar skifte og lakkering av fanger, skifte av punktert ryggesensor og en haug med deler jeg ikke har aning hvor de brukte (hvis det da i det hele tatt ble brukt på denne bilen ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå