Andreas 750iL Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Ja er helt enig. Eneste vi mangler nå er full navi pakke...hehe Kommer ikke til å skje med min bil... Kikket på en 2001 728i i molde her om dagen, må si det frister. http://local.bmw.no/scripts/carsearch.p ... tref=1_713 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Ja, det ser pent ut, men det som er så drit med onboard navi er at den for det første er gammaldags og utdatert, en navienhet til 1000 kroner er bedre, og nå slutter jo også TV å fungere i hele landet i løpet av få måneder. Det analoge nettet er allerede slått av i Rogaland.. Men trodde du skulle ha billigere bil til fordel for hus? Du får vel ikke noe mer for 750en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Hadde akkurat besøk av Gunnar med de nye sommerskoa . Sattan hvor pent det ble, og skal si det var en stk. fornøyd Jærbu... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Helt klart fornøyd, men det skulle jo også bare mangle etter å ha svidd av så mange høvdinger. Var jo litt skeptisk med tanke på USA-handel av felger jeg aldri har sett før, verken på E38 eller noen annen bil. Men so far so good. Nå får man bare kjøre med andakt.. Høyden ble heller ikke så ille - selv om den kunne vært 10-20mm lavere for å få det ultimate utseendemessig, så er det akseptabelt slik det er nå også. Jeg vil ikke miste helt 7er-komforten. Fartsdumper og slikt merker jeg ikke noen særlig forskjell på, men det støyer en good del mer enn piggfrie Michelin X-ice i 215/65-16 i 120ish på motorveien.. kanskje ikke så rart, med tanke på dekkdimensjonene... Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 He-he.... Og det er ikke uten grunn jeg smiler når jeg møter slike bimmere. Må bare innrømme at det er bimmer slik de skal være. Og rett felgvalg Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 virkelig flott bil det der ja. fort gjort å pløye ned noen brøytepinner når man møter sånne på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Kjempepent Gunnar. Du har god grunn til å være stolt av å ratte rundt i en slik luksusdoning. Syns høyden på bilen også var fin. Bilen skal tros alt være brukandes også. Når det gjelder TV jobbes det på spreng med noen dekodere man hvertfall kan ha til båt. Og ettersom de da må gå på 12v skal man ikke se bortifra at mange bruker disse i bilene også. Ulempen er vel at man må drive å betale på den...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Meget pent, Gunnar! Jeg synest senkingen så bra ut, ville ikke hatt den noe lavere enn dette. Bilen er blitt flott nå med de nye lyktene og det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Takker gutter! Er fortsatt godt fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 fytti rakkern å lekkert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Lekkert ja! Ta noen flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 ":3sse49vl]Lekkert ja! Ta noen flere bilder +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 ":q48hyeil]Lekkert ja! Ta noen flere bilder +1 Henger meg også på denne! Alltid likt E38! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Pent! Litt skeptisk til felgene på bildet forfra. Tror jeg må se de fra siden også. Ellers er jeg enig at for å få den ultimate looken kunne du trengt å senke litt til. Er ikke så mye som skal til for å få disse E38'ne rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Oi gunnar! denne bilen blir bedre og bedre for hver gang jeg titter innom! =) Vil også bestille felger fra usa! Men hvor mye måtte du ut med TOTALT for felgene i frakt,moms,toll osv...par tusen kroner kanskje? og hvor lang tid tok det? og hvilket firma? send gjerne på PM Senka og ordnet bildet litt =) bare fjern om du ikke liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå