Saltkjelen Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Schmiedmann selger M3 kopispeil for ca 4000kr.. Jeg kjøpte slike (bare for 5 serien) og var meget fornøyd med kvaliteten på disse kopispeilene.. Ikke så altfor ille pris heller syns jeg..
Ron Jeremy Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Vanlig bakluke på m3: Noen random bilder av csl bakfra: Den Phoenix gelb M3'n er bare helt syk, rå farge!
morteym Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Tror de kommer på under 4k med moms og frakt hvis jeg bestiller fra Mile One.. Problemet med replikas er at de egentlig er som m5-speil, de ligner knapt på m3-speil. Ser du forskjellen? Orginal: Replika: Replika: Orginal:
MF DUFF Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Det er ganske stor forskjell på dem ja... Slik ser min ut...
///Magnus Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 OT: Oj, du som kjøpte Hartge CSL'en ja? Skal ikke starte en ny diskusjon ang den bilen, annet enn at må si den ser sinnsykt pen ut! Fornøyd regner jeg med?
MF DUFF Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Hehe... jo den har vært mye diskutert... Men det hele gikk vel mest på misunelse jantelov osv... Jo jeg må si meg fornøyd, merker ganske stor forskjell på denne og den orginale M3en ja... Eneste minus er SMG. Men skal du ha CSL får man det uansett.
morteym Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Misunnelse, jaha? Men den bilen er akkurat sånn jeg ville hatt den om jeg kunne valgt ny fra fabrikk og bbs ch var tilleggsutstyr som vinterfelger =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå