Gå til innhold

Spionfilm med bl.a X6, X5 M, M3CSL osv osv

Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

Uff, så stygg den Porsche Panama (eller hva den het) var! Nei, Porsche, dere får holde dere til det dere er gode på; 911..

Umiddelbart kan det se ut som om Porsche har bommet helt på designet av spesielt bakdøren inkl. vinduet, men hvis man kikker nøye etter så ser man at demobilene har forskjellig design vedr. bakdørene inkl. vinduene på hhv. høyre og venstre side. Mitt tips er at det er designløsningen som vises på bilenes venstre side (sjåførsiden) som blir den aktuelle løsningen. Om ikke annet er jeg temmelig sikker på at Porsche går etter E60 M5 når det gjelder kjøreegenskaper og ytelser med Panamera... og som alltid vil nok Porsche når alt kommer til alt bestemme hvor skapet skal stå... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...høres ikke ut som noe V10 i den X5'en, antar det er V8 med TT, men en M bil skulle jo ikke ha pustehjelp?!?

En M-bil skulle vel aldri ha vært en terrengbil heller... :roll::?

Jeg har mine tvil om at dette i det hele tatt er en M-versjon av X5.. Jeg har et blad hvor BMW M sjefen intervjues og der sies det blandt annet at en M-bil hverken kan ha firhjulsdrift, pustehjelp eller diesel... Jeg vil derfor tro at dette er en eller annen heftig X5 med V8 eller V12.. En X5 4.8si eller X5 6.0i høres jo ganske friskt ut.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så stygg den Porsche Panama (eller hva den het) var! Nei, Porsche, dere får holde dere til det dere er gode på; 911..

Umiddelbart kan det se ut som om Porsche har bommet helt på designet av spesielt bakdøren inkl. vinduet, men hvis man kikker nøye etter så ser man at demobilene har forskjellig design vedr. bakdørene inkl. vinduene på hhv. høyre og venstre side. Mitt tips er at det er designløsningen som vises på bilenes venstre side (sjåførsiden) som blir den aktuelle løsningen. Om ikke annet er jeg temmelig sikker på at Porsche går etter E60 M5 når det gjelder kjøreegenskaper og ytelser med Panamera... og som alltid vil nok Porsche når alt kommer til alt bestemme hvor skapet skal stå... :wink:

Porsche har alltid vært mer kompromissløs mht sportslighet ifht BMW, så jeg forventer at Panamera er hakket mer sporty enn E60 M5.

Mht utseende så tror jeg det blir bedre enn det vi ser her, selvom Cayenne i mine øyne er også stygg, Q7 er en hval også forøvrig...

Tviler ikke på at Panamera vil selge bra, se bare på salgstallene til Cayenne.

Kjørte bak en SL idag, herregud for en lekker bil, wow!

Jeg har mine tvil om at dette i det hele tatt er en M-versjon av X5.. Jeg har et blad hvor BMW M sjefen intervjues og der sies det blandt annet at en M-bil hverken kan ha firhjulsdrift, pustehjelp eller diesel... Jeg vil derfor tro at dette er en eller annen heftig X5 med V8 eller V12.. En X5 4.8si eller X5 6.0i høres jo ganske friskt ut..

3.0Sd er jo tilgjengelig fra Mars neste år, det kan være den TT V8 motoren som det har gått rykter om, det høres ut som en ganske grom V8'er i denne E70'n.

Tror vi snakker om 450 ++ hk.

Og endelig CSL, slik M3 var ment å skulle være!

Rundetidene var visstnok lavere enn GT2 (hvis jeg husker rett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mine tvil om at dette i det hele tatt er en M-versjon av X5.. Jeg har et blad hvor BMW M sjefen intervjues og der sies det blandt annet at en M-bil hverken kan ha firhjulsdrift, pustehjelp eller diesel... Jeg vil derfor tro at dette er en eller annen heftig X5 med V8 eller V12.. En X5 4.8si eller X5 6.0i høres jo ganske friskt ut.. 8)

Høres bra ut. Jeg liker X5 jeg, men IKKE som M-bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er selvfølgelig helt enig med deg..! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er selvfølgelig helt enig med deg..! :D

E70 er en vanvittig lekker bil, tror neppe den vil få et M merke, den bør imidlertid på en heftig V8'er i det minste, for å nærme seg Cayenne effektmessig.

En V8 diesel som er i 745 er vel heller ikke ueffent, 700Nm var det ikke?

:shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...