Marius2002 Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 Her er min: (sexy og sexy da, men er fornøyd ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 min første e36 dette. finnes desverre ikke blandt oss lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 Veeeldig off-topic, men uansett En kompis av meg (e46 sjåfør) dro frem i en diskusjon, at e36 var kåret til den styggeste modellen BMW har laget, av BMW selv... woot? noen som har hørt om det, eller er det bare bull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 typisk oss E46 eiere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 Men kan nok trøste deg med at det er nok bare bull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 Personlig syntes jeg at E36 er et mesterverk av en bil. Med de rette modifikasjonene blir dette de peneste bilene man finner. (min mening) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 Det tror jeg er det dummeste jeg har hørt e36 er vel en av moddelene som har vært mest populære.. Lurer på hvor kompisen din har fått det fra? Er enig at e36 er veldig pen med di rette mods.. Veldig stilrent og tidløst design.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 Får vel legge ut et par bilder av min også da. Har den fortsatt men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 Vil få gratulere Vegard med trådens til nå desidert vakreste bil!! Lekkert, rett og slett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2007 Ja, Vegard og Prebols sine 325'er er nais :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 Takker! Turbo i E36 er rått! Lite av E36 som kan sammenlignes. Gikk omtrent likt, hvis ikke bedre med en 3.2l e36 fra 0-100 med bare 0.45 bar trykk. Klipp: Nye bakdekk skal på.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 Nydelig fin bil du har der Vegard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 Hvilke blinklys er det, Vegard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Takk takk folkens! Arti med kommentarer! De blinklysa er noe dritt jeg fikk tak i fra USA, har aldri vært så mye plaget med dugg! Er på utkikk etter noe bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Damn Vegard det er slik en E36 skal se ut, også en farge som passer veldig godt Kunne vært like pen med en mindre vinge bak da, men det er jo min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå