Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Da har vi teita skruen enda mer, og den verste dunkelyden forsvant. Takk Yngve og ToreB. Men det er fortsatt litt enda som dunker, men eg har mistanke om at det er fjøra som ikkje har kommet skikkelig i pakningen i den nederste skåla. Så dette skal sjekkes opp i morgen. Tenker eg tar nye bilder og da, da bilen har fått seget litt og e blitt PERFEKT lav. Hihi, så når eg ein gang får ei leppe på fronten så skal eg sei meg fornøyd der. hihi.

Det e så gøy å endelig eige en bil eg liker. Og ikkje minst eg faktisk får skryt og ros av. :D Det er vel første gang. Men så e eg nå stolte av den lille sliteren min da. Men eg har enda ikkje funnet et skikkelig navn til bilen min. Eg har den vanen at eg gir bilene mine kallenavn, slik som f.eks den første bilen min. Det var en gammal golf1 som ble døpt til Glofen. hehe Noen som har noen ideer? Eg synes alle biler med sjel burde få kosenavn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er ikkje opplegg for releet der. skal få tatt bilde så forstår du ka eg meine.

Er jo ikke noe problem å montere reléet et annet sted i motorrommet, hadde ihvertfall ikke tatt sjansen uten! - BMW brenner for godt til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...