Sommerfelg Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Hva er det med Golf og Passat folk som har AE i kjerrene sine. Kom ikke BMW med dette først?? er det bare jeg som irriterer meg over dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Og da gjerne med de ringene som har 4 pærer. Ser helt jævlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Ser helt forferdelig ut de med 4 pærer og ellers egentlig. Så en Audi A6 med AE her en dag, noe av det værste jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 ja du sier noe der.. er en som kjører rundt på jessheim.. en passat eller jetta.. usikker.. men ser helt jævelig ut.. var forøvrig e39 som ble levert med dette originalt.. samme med haifinne antenn, bmw først.. bmw er en trendsetter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Angeleyes på Peugeot ser heller ikke bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 angeleyes på toyta carina 2 med laaang bakrute! ser heller ikke pent ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Går jo "litt" mange taxier og lastebiler med AE i tusenmetere... Ser ikke helt bra ut det heller. Hvertfall vemmelig med de som har 3stk tusenmetere med AE. Spesielt en som går her i Krsand som irriterer meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Det ser faktisk like jævlig ut på vw som det gjør på E30 E32 E34 og E36. Jalla.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Det ser faktisk like jævlig ut på vw som det gjør på E30 E32 E34 og E36. Jalla.. Hehe, er ikke bare i peisen du fyrer om dagen Ballder . Men jeg er ganske enig med deg, selv om jeg prøvde meg på AE til min Touring for en stund siden . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 men på e46 er det da greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 På e36 synes jeg det er greit, siden de da symboliserer at det er 4 runde lykter i fronten. Det er jo det som er formålet. på e30, e34 osv, er jeg enig i at det ser jævlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Fra og med E36 og E39 og nyere synes jeg det er veldig fint. AE gjør sitt. På eldre E34 og E30 nedover, synes jeg ikke det er like pent. Men fortsatt synes jeg ikke det er stygt. Eneste AE er stygt på er biler som ikke er BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Det ser faktisk like jævlig ut på vw som det gjør på E30 E32 E34 og E36. Jalla.. Hehe, er ikke bare i peisen du fyrer om dagen Ballder . Men jeg er ganske enig med deg, selv om jeg prøvde meg på AE til min Touring for en stund siden . Run Forest.. RUN!! :whoa: Det som gjør at 30/32 og 34'n blir så himla stygg i mine øyne med sånne ringer, er i grove trekk det innsektslignende trynet dem får. Lyktene som er laget til dem med AE er rett og slett stygge. Håper jeg ikke støter noen her nå, men det kan sammenlignes med en mongolid medbriller og brillestyrke -12 av utseende. Finnes en del sånne lykter til 36/39 som også har fått sånne knøttsmå ringer som ikke er i nærheten av hva bmw leverte orginalt, hvilket får dem til og se litt snåle ut ja. 46 har jeg heldigvis tilgode og se med slike lykter ennå, men synes det ser helt ok ut om ringene er i rett størelse og avslutter på rett plass på 36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Det ser faktisk like jævlig ut på vw som det gjør på E30 E32 E34 og E36. Jalla.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Dette er blitt diskutert før her på forumet, men ja jeg irriterer meg også over vag produkt og andre ikke BMW produkt med angeleyes. Er jo ikke første gang BMW lager noe som andre ettermonterer på andre bilmerker, jeg kan jo nevne f.eks. E36 M3 speil som ble et veldig populært bolt on kit til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå