Gå til innhold

VW og Angeleyes

Sommerfelg
 Share

Anbefalte innlegg

Det ser faktisk like jævlig ut på vw som det gjør på E30 E32 E34 og E36. Jalla..

Hehe, er ikke bare i peisen du fyrer om dagen Ballder :lol: . Men jeg er ganske enig med deg, selv om jeg prøvde meg på AE til min Touring for en stund siden :stupid: .

Run Forest.. RUN!! :whoa:

Det som gjør at 30/32 og 34'n blir så himla stygg i mine øyne med sånne ringer, er i grove trekk det innsektslignende trynet dem får.

Lyktene som er laget til dem med AE er rett og slett stygge.

Håper jeg ikke støter noen her nå, men det kan sammenlignes med en mongolid medbriller og brillestyrke -12 av utseende.

Finnes en del sånne lykter til 36/39 som også har fått sånne knøttsmå ringer som ikke er i nærheten av hva bmw leverte orginalt, hvilket får dem til og se litt snåle ut ja.

46 har jeg heldigvis tilgode og se med slike lykter ennå, men synes det ser helt ok ut om ringene er i rett størelse og avslutter på rett plass på 36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er blitt diskutert før her på forumet, men ja jeg irriterer meg også over vag produkt og andre ikke BMW produkt med angeleyes. Er jo ikke første gang BMW lager noe som andre ettermonterer på andre bilmerker, jeg kan jo nevne f.eks. E36 M3 speil som ble et veldig populært bolt on kit til de fleste bilmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...