[space] Skrevet Desember 23, 2007 Share Skrevet Desember 23, 2007 Det med "follow me home" lysene, og lukking av vinduer fra nøkkelen fant jeg ut etter en stund, etter å ha lest her. Så fant jeg ut at jeg hadde lyspakke, da jeg så på en annen e46, som mangla spotter og lys i fotbrønnen. I fjor, når jeg gjorde en stereooppgradering, fant jeg ut at businessanlegget har forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 jeg fant ut at min gamle 320i 86` hadde el justerbare speil etter 1år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Fant ut for noen måneder siden at man kan åpne vinduet på bakluka på touringen. De første månedene jeg hadde med bilen hadde jeg forøvrig daglige wow-opplevelser også Haha, kan tenke meg du fikk sjokk da du "løfta glasset av bakluka" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Jeg fant ut etter 1 mnd at jeg ikke hadde bakrutevisker(lengre), fant ut etter 1 år at pga enegrisparing er det nå kun varme i høyrespeil...., ettr 1.5 år fant jeg ut at regnsensorn hadde gått i dvalemodus (energisparing) Artig tråd, må ut å prøve om jeg har "follow me home" lys, har et lite håp om d.. Ellers å må jeg skifte batteri på min nøkkel (E39 97') får beskjed via BC, "func schlussel bat." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 fann vel ut ganske fort at e36 min var strippet for utstyr speilene er vel det eneste som er eletrisk tror jeg.. alt annet er ettermontert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 fant ut at jeg hadde orginal 25% diffbrems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Er det normalt at sentrallåsen går på bensinlokket? Visste ikke det før her om dagen, da jeg hørte en "lyd" da jeg låste bilen i nærheten av bensinlokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 hadde ikke det på min gamle 86` e30 men har det på 90` e30'n jeg har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 noen e46 har fiffige oransje mood lights som lyser opp girspaken. Er dette standard på E39? Jeg har iallefall oransje lys i taket som lyser opp girspaken og området rundt.. Fant ut at jeg har lydløs alarm her om dagen! Kun blink.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Er det normalt at sentrallåsen går på bensinlokket? Visste ikke det før her om dagen, da jeg hørte en "lyd" da jeg låste bilen i nærheten av bensinlokket. Har det på min. Er forøvrig også en ting jeg fant ut etter hvert. Fant også ut at den orginale alarmen har bevegelsessensor. Gikk inn på butikken mens dama (eksen) satt igjen i bilen. Jeg låste som vanlig uten å tenke over det, og når jeg sto i kasse begynte det å ule og bråke på parkeringsplassen Faktisk eneste gangen alarmen har gått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Hei Artig ting som f.eks at man kan ta ned vinduene (hvis de er elektriske) ved bruk av nøkkelen. man kan programmere om man vil ha ned kun førervinduet, frontdørene eller alle 4 vinduer. angående "follow me home" lys, instilles det automatisk eller må man dra i hendelen hver gang? Mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Arti sak på E90'en er at hvis jeg holder inne låseknappen på nøkkelen, vrir speilene seg og legger seg inntil dørene Fant ut dette først etter et par mnd'er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Heiangående "follow me home" lys, instilles det automatisk eller må man dra i hendelen hver gang? Du må dra i hendelen hver gang. Kjekt om man har garasje uten lys også. Brukte det en del i fjor vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoegtor Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 ":26k79odk]Heiangående "follow me home" lys, instilles det automatisk eller må man dra i hendelen hver gang? Du må dra i hendelen hver gang. Kjekt om man har garasje uten lys også. Brukte det en del i fjor vinter. Fant ut det akkurat, rett før jeg leste dette innlegget, skulle sjekke xenonlysa, som Saltkjelen skrev om (hvorfor de innerste lyktene ikke lyser ved fjernlys). Ikke det at det har vært noe problem, for jeg har "følg meg hjem lys" på portåpneren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet Desember 27, 2007 Share Skrevet Desember 27, 2007 fant ut at jeg har sånn progressivt bremselys eller hva det heter. at det altså lyser mer etter hvor hardt jeg bremser. sikkert kjekt å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå