Gå til innhold

Tråden om utstyr vi ikke visste at vi hadde


Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

Det med "follow me home" lysene, og lukking av vinduer fra nøkkelen fant jeg ut etter en stund, etter å ha lest her.

Så fant jeg ut at jeg hadde lyspakke, da jeg så på en annen e46, som mangla spotter og lys i fotbrønnen.

I fjor, når jeg gjorde en stereooppgradering, fant jeg ut at businessanlegget har forsterker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fant ut etter 1 mnd at jeg ikke hadde bakrutevisker(lengre), fant ut etter 1 år at pga enegrisparing er det nå kun varme i høyrespeil...., ettr 1.5 år fant jeg ut at regnsensorn hadde gått i dvalemodus (energisparing) :D

Artig tråd, må ut å prøve om jeg har "follow me home" lys, :D har et lite håp om d.. Ellers å må jeg skifte batteri på min nøkkel (E39 97') får beskjed via BC, "func schlussel bat."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det normalt at sentrallåsen går på bensinlokket? Visste ikke det før her om dagen, da jeg hørte en "lyd" da jeg låste bilen i nærheten av bensinlokket. :lol:

Har det på min. Er forøvrig også en ting jeg fant ut etter hvert.

Fant også ut at den orginale alarmen har bevegelsessensor.

Gikk inn på butikken mens dama (eksen) satt igjen i bilen. Jeg låste som vanlig uten å tenke over det, og når jeg sto i kasse begynte det å ule og bråke på parkeringsplassen :)

Faktisk eneste gangen alarmen har gått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Artig ting som f.eks at man kan ta ned vinduene (hvis de er elektriske) ved bruk av nøkkelen. man kan programmere om man vil ha ned kun førervinduet, frontdørene eller alle 4 vinduer.

angående "follow me home" lys, instilles det automatisk eller må man dra i hendelen hver gang?

Mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":26k79odk]
Hei

angående "follow me home" lys, instilles det automatisk eller må man dra i hendelen hver gang?

Du må dra i hendelen hver gang. Kjekt om man har garasje uten lys også. Brukte det en del i fjor vinter.

Fant ut det akkurat, rett før jeg leste dette innlegget, skulle sjekke xenonlysa, som Saltkjelen skrev om (hvorfor de innerste lyktene ikke lyser ved fjernlys). Ikke det at det har vært noe problem, for jeg har "følg meg hjem lys" på portåpneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...