Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kjøpe meg 540 og få meg ny jobb. Skal bli en ny mann! :P kanskje jeg skal prøve å bli litt lettere å ha med å gjøre. Ikke hisse meg slik opp på dama for den minste ting. Ikke bli dritings hver gang jeg går ut. Er ikke så lett å stoppe før det er tomt:p Sikkert mange som kjenner seg igjen her. Da har jeg vel fått me alt:P hehe

har endel likheter med deg jeg også... hehe også slutte og bite negler;)

Skrevet

Prioriternger. Bruke pengene fornuftig. Muligens spare opp en kr eller to til sommeren, og kjøpe en stor gave til meg selv med ferie/skattpengene. Ellers må jeg vel være snill med slekt/venner/samboeren. Godt nyttår :)

Skrevet

Jeg skal forsøke å drikke litt mindre, tilbringe mere tide hjemme med familien. Man vet aldri hvor lenge de er der for deg.

Så skal jeg forsøke å kutte ned litt på forbruket av snusen, da det går 3-4 bokser i uka (49*4*4*12 = 9408,-)

Sist men ikke minst må det være å sørge for at jeg henger med i timene da jeg skal på teorikurs med jobben, ellers ligger jeg tynt ann! :P

Skrevet

I år som i fjor, og årene før der igjen har jeg nå sluttet å røyke.

Det pleier å holde 3-5mnd før jeg begynner å bli dristig med festrøyken :)

Skrevet
I år som i fjor, og årene før der igjen har jeg nå sluttet å røyke.

Det pleier å holde 3-5mnd før jeg begynner å bli dristig med festrøyken :)

det må jeg si... jeg har ikke klart å holde meg så lenge noen av gangen jeg har prøvet å slutte

Skrevet

Jeg skal bli flinkere til å jobbe med skolen og begynne å trene :) (er ikke feit nei, men vil prøve å få kroppen i form igjen ;))

Skrevet

Jeg har ikke så mange ting jeg kan kutte ut (jeg hverken drikker (mye), spiser (mye), snuser, tar stoffer eller røyker) og jeg trener egentlig nok... så jeg får heller konsentrere meg om hva jeg skal gjøre istedenfor hva jeg ikke skal gjøre. Jeg skal iallefall ta lappen for tung motorsykkel og vi skal (hvis vi får tid) til Seychellene... 8)

Skrevet
Ned i vekt! :)

Er du tjukk? jeg skal slutte å være så lat! så jeg skal trene mer, gjøre ferdig siste året. Og sist men ikke minst.. skaffe meg en hyggelig DAME!! Kjener dere noen som også er singel? konakt meg:D

Skrevet

Tja.. IKKE krangle med dama når vi er på Playa Del Ingles :D:D (9 dager igjen, bare MÅTTE si det!)

Få ferdig BMWen utvendig (lakking håper jeg på i mars)..

Skal gå en tur en gang i måneden.. (greier f.. ikke det engang :P)

Prøve å snakke med vennene mine om noe annet en bilen min..

Møte opp på minst ETT bimmers treff med bmwen..

IKKE vrake bmwen..

Og IGjEN: Ikke snakke så mye om Bmwen..

Kjøpe meg, og ta livet av en bil av ett annet merke..

Skrevet

Trene mer (nei jeg er ikke feit jeg heller. Skal OPP 18 kg.)

Prøve å kutte røyken.

Få bilen eu godkjent (bare litt småfix)

Snakke mindre om bil (dama og alle andre blir gale)

Ikke bli fullstendig sinnsyk når dama irriterer meg:)

Skrevet

Jeg har ingen, og har heller aldri hatt noen. Klarer man ikke å slutte/begynne ellers, så klarer man vel ikke det til nyttår heller..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...