Gå til innhold

Min nye bil: '07 BMW 525iA

Share

Anbefalte innlegg

Er det forresten noen som har erfaringer med å handle fra TVW Cardesign? Vurderer å bestille meg innsatsen til M-bakfangeren derifra, skal visstnok være spesialtilpasset for Eisenmann 4x76 mm.

Hva med denne innsatsen da, er den no å gå for?

Det tar ca. en måned fra bestilling skjer og til leverandøren får eksosanlegget pga. at det blir håndlaget, fikk jeg beskjed om.. ikke vet jeg :)

Det stemmer at det tar så lang tid, og den er håndlagd! Potta mi er signert med initsialene til en eller annen Eisenmann guru 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 550
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det forresten noen som har erfaringer med å handle fra TVW Cardesign? Vurderer å bestille meg innsatsen til M-bakfangeren derifra, skal visstnok være spesialtilpasset for Eisenmann 4x76 mm.

Jeg tipsa Motortechnik om den, så de skal undersøke til i morgen om denne er å oppdrive :) Satser på at det går i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipsa Motortechnik om den, så de skal undersøke til i morgen om denne er å oppdrive :) Satser på at det går i orden :)

Ligger det en skjult link her? Jeg får nemlig ikke sett innsatsen det snakkes om.. :?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger det en skjult link her? Jeg får nemlig ikke sett innsatsen det snakkes om.. :?:D

Quote'n er fra dette innlegget til caaatooo :)

Ah, ja. Det var den ja. Begynte å lure på om jeg gikk glipp av noe nå, og det må vi jo ikke ha noe av.. [-(;)

caaatooo, si gjerne i fra når du har tenkt deg en tur til Fredrikstad. Da kjører du jo omtrent forbi meg, så da må vi jo få til ett eller annet hvertfall.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caaatooo, si gjerne i fra når du har tenkt deg en tur til Fredrikstad. Da kjører du jo omtrent forbi meg, så da må vi jo få til ett eller annet hvertfall.. :D

Det lover jeg å gjøre ;) Hvis det blir tur så blir det riktignok neppe før til sommerferien, men bedre sent enn aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var eksosen i boks! :D :D :D

Motortechnik ringte meg i morges å fortalte at de hadde skaffet til veie en innsatsen til hekkskjørtet, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet :)

Vet ikke hvilke erfaringer andre har med Motortechnik, men min (til nå) første erfaring med dem er at de er veldig serviceinnstilte og hjelpsomme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag henta jeg en pakke på postkontoret, og i denne var følgende:

Begge M5 speilene samlet:

gzfx2g7zdvf92ljv7gig.jpg

Straks jeg mottar eksosinnsatsen til hekkskjørtet vil lakkeringstime bli bestilt. Jeg gleder meg! :D

Nice..... ser ut som delene ligger i senga?? det er jo rette plassen... hiv evt kjærringa på gulvet og plasser delene der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo ikke blitt feil med M5 fangeren heller da :wink:

Hvor lang tid tar det å få 4-rørsanlegget da? Eisenmann skal vel lage det først gjerne.. :roll:

Går btw en sølv/koksgrå e61 med 4-rør her i bergen! Ser fett ut!

Tror det er en 535, da tullingen har limt en M foran merket og fjernet 5 tallet..(selvsagt for stort M-merke)

Så logoen på denne forholdsvis dyre bilen lyder ///M35 :lol:

Skjønner ikke at det går an altså.... men nok om det.. :roll:

Det er en 535Diesel det. Ser nice ut. den

Vi må få noen bilder av bilen din caaatooo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg meget lysst til og oppgradere eksosen på min bil også...

Passer denne innsatsen det er snakk om til M bakfangeren?

Hvor kan jeg kjøpe eksos som ser bra ut slik at det kommer røyk i fra begge sider på eksosanlegget?

Innsatsen passer kun til M bakfangeren. Hva som må gjøres på originalfanger vet jeg ikke.

Eisenmann har fått mye skryt, og jeg har fått "garanti" på at det blir å komme røyk ut i fra begge sider.. så jeg satser på at det stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...