caaatooo Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 PS: Håper du er fornøyd nå som jeg kjøpte slike hjul som du "ønsket" deg... Jepp, du kan puste lettet ut! Blir ingen massive protester fra Vestfold angående dine felgvalg . Jeg må vel innrømme at jeg også, innerst inne, hadde veldig lyst på de felgene... Jeg både tror og håper at de kommer til å kle bilen bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Er nok mye god prioritering inne i bildet her ja. Men når man er 21 år småbarnspappa, eneste i husstanden med en ok inntekt og uten tidligere forsikring så må man gjerne ofre litt av bilfondet for å forsørge familien. Tror jeg må bli kriminell. Det er tydligvis ganske lønnsomt iflg. VG og Dagbladet Jeg har ingen barn, er siste års jusstudent med utsikt til å få en forholdsvis godt lønnet jobb, samt at jeg arbeider altfor mye i tillegg til studiene både på Shell og på Universitetet i Tromsø (UiTø) og har dermed nesten ingen fritid - og på toppen av det hele kaster jeg bort alt av penger jeg har til overs fra husholdet på bil Jeg synes du har en veldig bra bil til å allerede ha stiftet familie, "grombil" får man etterhvert som man blir etablert. Så den dagen når jeg er bleieskiftarbeider, så cruiser nok du rundt i en stasbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 ikke misunnelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Gratulerer så meget med riktig bil og helt riktig motor. Skal bli spennende å se hvordan denne bilen blir når du setter i gang med modifiseringer. En ESS-kompressor kan bli meget bra, men 525 går relativt bra uansett. Er det 218 eller 193 hester i bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 ikke misunnelig... Pøøh! Ikke klag Tommy, du har fin bil selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Gratulerer så meget med riktig bil og helt riktig motor. Skal bli spennende å se hvordan denne bilen blir når du setter i gang med modifiseringer. En ESS-kompressor kan bli meget bra, men 525 går relativt bra uansett. Er det 218 eller 193 hester i bilen din? Tusen takk! Er godt fornøyd med bilen, og synes selv den er "riktig" utstyrt. Kunne godt ha hatt en annen farge, men sølvgrå er jo ganske praktisk. Det er 218 hesteren som står i. For øvrig en veldig fin motor, det er som natt og dag sammenlignet med min tidligere E39 520iA på 170 hk. Så til vanlig bruk er det nok av krefter til å miste lappen og vel så det. ESS-kompressor er derfor ikke førstepri., men hadde vært veldig morsomt med tid og råd... Regner for øvrig med at man mister fabrikkgarantien hvis man monterer noe slikt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Nydelig bil og sykt deilige felger, men har du vurdert noe styling på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Nydelig bil og sykt deilige felger, men har du vurdert noe styling på denne? Den skal få være slik den er; originale M front-, side- og hekkskjørt, samt ettermontere originale M5 speil og M koffertlist. Muligens firerørs eksos etterhvert. Tror det kommer til å bli bra når det blir ordentlig med senk på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Gratulerer med skikkelig grom bil! Oppgraderingene du planlegger gjør den jo ikke akkurat midre grom heller... Very nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Nydelig bil og sykt deilige felger, men har du vurdert noe styling på denne? Den skal få være slik den er; originale M front-, side- og hekkskjørt, samt ettermontere originale M5 speil og M koffertlist. Muligens firerørs eksos etterhvert. Tror det kommer til å bli bra når det blir ordentlig med senk på bilen Gleder meg til å se og planene er selvfølgelig helt riktig for denne bilen. Jeg ville imidlertid vurdert å kjøpe meg en M5 trunk lid finisher. Baklukeinnsats, en slags ramme rundt skiltet. Gir bakluken et nytt look og hekken får en mye mer helhet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Nydelig bil og sykt deilige felger, men har du vurdert noe styling på denne? Den skal få være slik den er; originale M front-, side- og hekkskjørt, samt ettermontere originale M5 speil og M koffertlist. Muligens firerørs eksos etterhvert. Tror det kommer til å bli bra når det blir ordentlig med senk på bilen Gleder meg til å se og planene er selvfølgelig helt riktig for denne bilen. Jeg ville imidlertid vurdert å kjøpe meg en M5 trunk lid finisher. Baklukeinnsats, en slags ramme rundt skiltet. Gir bakluken et nytt look og hekken får en mye mer helhet.. Dette har jeg ikke sett før Har du en link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Jeg hadde den på min gamle E60.. Bestilte fra KOED når jeg først hadde i gang en relativt stor bestilling.. Bilder hhv. med og uten M5 trunk lid finisher.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 gratulerer Cato! Dette er utrolig flott! Gleder til å se hvordan bilen blir enda(!) finere med oppgraderingene du har i tankene dine.. kunne ikke vært mer enig selv i hva som du ønsker å gjøre med bilen din. Fatter kjøpte seg E61 530dt for litt siden og jeg ser nå hvorfor han skulle valgt en bil med M-pakke! Det er så mye finere det..!! Gleder meg! Rich Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 N-Y-DE-LIG bil Har virkelig sansen for E60 med M-pakke... Ta godt vare på'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Jeg hadde den på min gamle E60.. Bestilte fra KOED når jeg først hadde i gang en relativt stor bestilling.. Bilder hhv. med og uten M5 trunk lid finisher.. Åj åj, det var pent! Kofferten ble seende helt annerledes ut. Fant det ikke på hjemmesiden deres, så aner ikke pris - men hvis det ikke er så altfor dyrt så blir det med når bestillingen min sendes fra dem Den skulle jo egentlig bli sendt før nyttår, men det skjedde jo ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå