Gå til innhold

Min nye bil: '07 BMW 525iA

Share

Anbefalte innlegg

Har ikke snakket noe med de siden sist. Men har snakket med andre lakkerere og de sa det skjer at fangere kan forandre form i lakkboks. Enten at noen har vært borti den men den har stått der inne, eller at den har blitt skrudd skjevt på bilen. Men skal få noen til å se på den. Muligens sette den i lakkboksen her i reisa å se om den spretter tilbake. Da blir det artig å se hva de sier på Trondsen, enda de blånektet på at de hadde noe med det å gjøre :wink:

Har lært at man skal få alt arbeid og avtaler skriftlig. En manns ord er tydeligvis ikke nok om dagen.

Det er dessverre mye sant i det du sier. Jeg håper virkelig det ordner seg på beste måte for deg :) Ser veldig frem til å titte på bilen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 550
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har du lydfil av eksosanlegget? Bilen blei flott!!! :D

Tusen takk for det, er godt fornøyd jeg :) Men skal kaaanskje senke den enda 1 - 1 1/2 cm til når telehivene forsvinner.. ;)

Har ingen lydfil av eksosen pr nå, og har igrunn ingenting bra å ta den opp med :? Men jeg skal se hva jeg klarer å fikse! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du senke noe mer nå, så må du få "how low can you go?" merker på bilen. + Kjøre med vinduene oppe og spille lowrider sangen. 8)

He he! Et nyrebelte og hadde vel vært greit. Tviler på at telen forsvinner over natten med den norske regjerings prioritering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da fælt hvor pessimistiske dere var med tanke på mer senking :P Men helt innerst inne så er jeg enige med dere; bilen trenger overhodet ikke senkes mere! Den er så lav at det ser veldig bra ut, samtidig som den er veldig kjørbar 8)

Likevel vil jeg bare legge inn et "varsku" til de som vurderer å kjøpe seg nye dekk; styr unna Pirelli P-Zero Nero!! Disse er, etter de erfaringer jeg har gjort meg til nå, ikke mer enn et helt ok dekk. De blir bra å kjøre med når de er blitt varm, men det bruker dem en god stund på å bli, og før de blir det så den bilen direkte grufull å kjøre! Til sammenligning så var Toyo Proxes T1-R dekkene jeg hadde på E39'a MYE bedre! Men det er jo mulig at Pirelli dekkene trenger "innkjøring", og at de blir bedre etterhvert. Men til nå virker de som et mye mer "Autobahn"-dekk enn et dekk til alt slags bruk.

Litt bilder kan jo også være greit:

70koycqd5n1yut10936t.jpg

fb6pgr4380y0u09hbgz7.jpg

1u7fss0yn3eb3f4yflew.jpg

o5vjjb3pm7n3h5rp4fyx.jpg

0vxxntza2ubtx708xn8w.jpg

07io56vdij11qo20vy1k.jpg

lwn4au3sj5m27fknoesa.jpg

6poehsd1e0f489xwb4j2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simply a Beutiful car!

Kjørte Pirelli P zero ROSSO,på en unnskyld bilen men en. 04 Audi A4 Quattro avant med 225/40 18" Dem hadde jeg gode erfaringer med, mulig det er et litt annet dekk. Vi har ikke direkte autobahn forhold på våre kanter.

Plages med litt sporing på min, men det skylder jeg på veiene.

JEg kjøper i hvertfall ikke mer av billige dekk.

Igjen nydelig bil, Cato!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Syns ikke Pirelli-dekkene er så grusomme jeg da caaatooo.. Nå har jeg riktignok fått kjørt på disse litt mer enn det du har fått gjort og jeg syns de har blitt bedre. Fikk juster lufttrykket i hjulene her om dagen og da kjente jeg stor forbedring i komforten. Sporer gjør det riktignok, men det må man vel forvente når man kjører slike dimmensjoner.. Trenger høyre eksos en liten justering? Syns den henger litt lenger ned enn den på venstre siden, men mulig høynene mine henger litt skjevt. Og klistremerket på siden av bilen ville jeg fjernet umiddelbart. Selv BMWCCN merket får ikke være på min bil.. 8)

Og nei, du trenger virkelig ikke noen senk Caaatooo.. Den er nydelig og helt perfekt slik den er. Gleder meg virkelig til å beskue bilen i sommer! Så får vi satse på at jeg også har fått montert M-pakke så bilene våres blir enda mer tvillinger.. ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...