Saltkjelen Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Dessuten sparer jo BMW'n noen kilometer på telleren, siden jeg tross alt kjører 45 - 50.000 km i året. du har vel noen km å gå på med 525n din også hehe.. men skjønner deg godt, er en nydelig bil! absolutt verdt å ta vare på.. Joda, det har jeg absolutt. BMW'n er bare kjørt knappe 26.000 km. Likevel ville jo bilen ha blitt kjørt ca. 100.000 km over to år, og da ville det i mine øyne vært en "brukt" bil. Om Mercedesen er kjørt 300.000 eller 400.000 km spiller derimot ingen rolle, den er allerede godt brukt (selv om den likevel er i overraskende god stand..!) Denne støtter jeg fullt ut. Jeg sparer også på min E61, den passerte (grøss og gru ) 10 000km nå nylig. Også er det jo vanvittig deilig å ha en drittbil man slipper å ta hensyn til når man drar på et kjøpesenter og liknende. I tillegg, er det som du allerede har nevnt, billigere å ha en vinter/butikkbil enn å måtte rette ut en haug av parkeringsbulker... Btw: Du vet vel ikke forresten om en eller annen som skal kvitte seg med en M-tech front..?
caaatooo Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Denne støtter jeg fullt ut. Jeg sparer også på min E61, den passerte (grøss og gru ) 10 000km nå nylig. Også er det jo vanvittig deilig å ha en drittbil man slipper å ta hensyn til når man drar på et kjøpesenter og liknende. I tillegg, er det som du allerede har nevnt, billigere å ha en vinter/butikkbil enn å måtte rette ut en haug av parkeringsbulker... Btw: Du vet vel ikke forresten om en eller annen som skal kvitte seg med en M-tech front..? 10.000 km..? Grøss og gru, du begynner jo snart å få en bytteklar bil Jeg vet ikke om noen som selger M-tech front nå, dessverre. Regner egentlig med at dersom man skal kjøpe denne ny (separat), så koster den nesten like mye som hele M-pakken..? :S
Saltkjelen Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Hehe, ja, 10 000km syns jeg var mye.. Den rundet faktisk akkurat 10 000km rett før Vålerengatunellen hvor det er fotoboks. Vurderte nesten å få tatt et bilde av meg og bilen på nøyaktig 10 000km, bare synd man ikke får beholde bildet som blir tatt.. Jeg tror faktisk det at dersom jeg skulle ha byttet bil nå hadde det trolig blitt E91 320d/325d Facelift.. Faeliften på 3'ern gjorde seg og var absolutt velfortjent. Den har jo også blitt riktig så lekker etter oppgraderingen.. Drømmen hadde selvsagt vært F01 730d, frisert av HARTGE.. Evt. Alpina.. Hmm.. Tja, vet ikke hva kompl. kommer på, men jeg husker at jeg fikk en meget, meget god pris av KOED sist når jeg handlet M5 delene til E60'n. Da måtte jeg gi 3000kr for fronten. Noe jeg håper at jeg skulle ha fått en M-tech'er til.. Du får rope ut om du hører om noen som skal selge. Liten skade er ikke noe hinder..
E.H.D Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Hehe, ja, 10 000km syns jeg var mye.. Den rundet faktisk akkurat 10 000km rett før Vålerengatunellen hvor det er fotoboks. Vurderte nesten å få tatt et bilde av meg og bilen på nøyaktig 10 000km, bare synd man ikke får beholde bildet som blir tatt.. Bare må slenge ut mitt "10 000km bilde" siden det var snakk om det her. Planlagt, å ja.
caaatooo Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Hehe, ja, 10 000km syns jeg var mye.. Den rundet faktisk akkurat 10 000km rett før Vålerengatunellen hvor det er fotoboks. Vurderte nesten å få tatt et bilde av meg og bilen på nøyaktig 10 000km, bare synd man ikke får beholde bildet som blir tatt.. Jeg tror faktisk det at dersom jeg skulle ha byttet bil nå hadde det trolig blitt E91 320d/325d Facelift.. Faeliften på 3'ern gjorde seg og var absolutt velfortjent. Den har jo også blitt riktig så lekker etter oppgraderingen.. Drømmen hadde selvsagt vært F01 730d, frisert av HARTGE.. Evt. Alpina.. Hmm.. Tja, vet ikke hva kompl. kommer på, men jeg husker at jeg fikk en meget, meget god pris av KOED sist når jeg handlet M5 delene til E60'n. Da måtte jeg gi 3000kr for fronten. Noe jeg håper at jeg skulle ha fått en M-tech'er til.. Du får rope ut om du hører om noen som skal selge. Liten skade er ikke noe hinder.. Hadde jeg skulle ha byttet E60'en nå ville det ha blitt til fordel for en E92. Vurderte jo å bytte i en E92 335iA Hartge, men så bestemte jeg meg heller for å fikse opp leiligheta. Det var nok det mest fornuftige valget, men ikke det morsomste... I etterkant vurderte jeg å bytte min E60 i en E92 320d Hartge som en kompis av meg har, pluss litt mellomlegg fra han såklart. Dette ble det dog ikke noe av, siden han hadde bruk for en "trekkvogn" - så han skal kjøpe seg en X5. Faceliften på E90/E91 har jeg ikke satt meg så mye inn i, har bare hørt at den har blitt foretatt. Hva har blitt oppgradert? 3000,- for en original M-Tech front synes jeg høres ut som en god pris. Lakkering etc. blir vel dessverre fort å øke det beløpet, dessverre. Frontfangeren er jo ikke akkurat liten. Hehe, ja, 10 000km syns jeg var mye.. Den rundet faktisk akkurat 10 000km rett før Vålerengatunellen hvor det er fotoboks. Vurderte nesten å få tatt et bilde av meg og bilen på nøyaktig 10 000km, bare synd man ikke får beholde bildet som blir tatt.. Bare må slenge ut mitt "10 000km bilde" siden det var snakk om det her. Planlagt, å ja. Morsomt med "10.000 km bilde" Mener bestemt at jeg også tok et av E60'en å la det ut her i tråden, uten at jeg greier å finne det igjen. Husker bare at det var kaldt da jeg tok det, type 22,5 kuldegrader
Saltkjelen Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Hadde jeg skulle ha byttet E60'en nå ville det ha blitt til fordel for en E92. Vurderte jo å bytte i en E92 335iA Hartge, men så bestemte jeg meg heller for å fikse opp leiligheta. Det var nok det mest fornuftige valget, men ikke det morsomste... I etterkant vurderte jeg å bytte min E60 i en E92 320d Hartge som en kompis av meg har, pluss litt mellomlegg fra han såklart. Dette ble det dog ikke noe av, siden han hadde bruk for en "trekkvogn" - så han skal kjøpe seg en X5.Faceliften på E90/E91 har jeg ikke satt meg så mye inn i, har bare hørt at den har blitt foretatt. Hva har blitt oppgradert? 3000,- for en original M-Tech front synes jeg høres ut som en god pris. Lakkering etc. blir vel dessverre fort å øke det beløpet, dessverre. Frontfangeren er jo ikke akkurat liten. En 335i hadde selvsagt vært toppen av kransekaka, men jeg syns du burde være fornøyd med E60'n. Jeg tror ikke jeg har funnet en bil som jeg liker bedre enn dette karosseriet.. Utenom F01 7 serie, som absolutt legger seg tett opp på karosseriene jeg liker best.. Fikk du prøve E92 320d HARTGE'n, var det foretatt motoroppgraderingen? 209hk og 415Nm? Det er mye som er forskjellige fra pre-facelift og facelift E90/E91.. De største forskjellene er nå noen fantastisk flotte frontlykter med et rått panser. I tillegg er grillen forandret, bra! Hekken ble også et betydelig løft til tros for at det ikke er noen hvite blinklys. Jeg liker den faktisk! Alt i alt tror jeg faktisk at E90/E91 LCI godt kunne vært min neste bil. Den er fantastisk og den nye iDriven er herlig! Du bør ta en titt. Det var 2.990,- for en original M5 front. Håper på et tilsvarende tilbud fra KOED bare på en M-tech.. Så får vi se.. Lakkeringen blir ikke så avskrekkendes dyr da jeg har brukt han på alle BMW'ene mine og får selvsagt litt avrundede priser..
caaatooo Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 En 335i hadde selvsagt vært toppen av kransekaka, men jeg syns du burde være fornøyd med E60'n. Jeg tror ikke jeg har funnet en bil som jeg liker bedre enn dette karosseriet.. Utenom F01 7 serie, som absolutt legger seg tett opp på karosseriene jeg liker best.. Fikk du prøve E92 320d HARTGE'n, var det foretatt motoroppgraderingen? 209hk og 415Nm?Det er mye som er forskjellige fra pre-facelift og facelift E90/E91.. De største forskjellene er nå noen fantastisk flotte frontlykter med et rått panser. I tillegg er grillen forandret, bra! Hekken ble også et betydelig løft til tros for at det ikke er noen hvite blinklys. Jeg liker den faktisk! Alt i alt tror jeg faktisk at E90/E91 LCI godt kunne vært min neste bil. Den er fantastisk og den nye iDriven er herlig! Du bør ta en titt. Det var 2.990,- for en original M5 front. Håper på et tilsvarende tilbud fra KOED bare på en M-tech.. Så får vi se.. Lakkeringen blir ikke så avskrekkendes dyr da jeg har brukt han på alle BMW'ene mine og får selvsagt litt avrundede priser.. For all del; jeg er meget godt fornøyd med E60'en, og har i utgangspunktet ingen bytteplaner - særlig ikke nå som jeg bruker en del penger på å pusse opp. Likevel var det litt surt å "gi slipp" på den 335'en.. 320d'en hadde motoroppgraderingen fra Hartge. Den gikk rimelig godt! Dog har jeg ikke store sammenligningsgrunnlaget i forhold til en original 320d på 177 hk, for det har jeg bare såvidt prøvd da denne motoren nettopp var kommet Det høres jo ut til at E90/E91 har blitt betydelig oppfrisket. Kjempebra! Likevel tror jeg ikke at jeg noen gang kommer til å eie en slik, i alle fall ikke som "finbil". Skal jeg ha 3-serie så blir det en E92, hvis ikke så blir det 5-serie for min del. Har også veeeldig lyst på en E46 Touring med M-Tech II pakke til bruksbil, selv om dette bare blir med ønsket
DR_XX Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Jævlig pen BIL caaatooo ,,, kjøre vel samme bil jg og,,, mye kosta M speilene dine?
caaatooo Skrevet November 1, 2008 Forfatter Skrevet November 1, 2008 Jævlig pen BIL caaatooo,,, kjøre vel samme bil jg og,,, mye kosta M speilene dine? Tusen takk for det Sleng gjerne opp noen bilder av din, alltid morsomt å se strøkne E60'er M5 speilene var DYRE! Vil faktisk påstå at de kostet mer enn det smakte. Siden det er originale BMW deler og ikke noen kopispeil så kostet de +/-14.000,- NOK. I tillegg kom lakkering og montering, så de nærma seg 20-tallet. Sånnsett kan man si at det er sinnsykt mye penger for noen speil. Samtidig er det jo en detalj nokså få har (enda), slik at de er med på å skille bilen fra mengden - og det er jo morsomt
DR_XX Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 Her er litt bilde av babyen min,, hehe det er gammele bilder har fått meg 20" m6 felger og M Spoiler koffertlokk.. mangler bare speila.. hehe
caaatooo Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 Meget pen bil du har Den gråfargen passer E60 veldig bra
DR_XX Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 1000takk skal prøve å få til sendt speila fra tyskland, har en onkel der, så blir ikke så dyrt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå