Gå til innhold

Min nye bil: '07 BMW 525iA

Share

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har oppdatert denne tråden...

Det ble ikke til at jeg solgte E60'en i vinter, slik at den går ennå en sommersesong i møte. Har tatt firehjulskontroll og to års service på den nå, og lagt om til sommerhjul.

Vurderer å kjøpe meg en leppe til fronten eller noen splittere, men vet ikke hva som er pent på E60.. noen som har gode forslag å komme med? :) I tillegg krever den forholdsvis nyinnkjøpte E36'en min en del av pengene, må jo få den også litt pen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 550
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Huff..den er så flott, så flott :) Hver gang jeg ligger bak en E60 med M-styling så blir jeg bare dårlig. Praktisk og samtidig utrolig tøff! Din er jo et eget kapittel.. *misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns denne bilen er råstilig som den er! Men, noen carbon splittere ville vel vært tøft, siden den er sølv?

Tusen takk for det! :) Bilen er veldig pen å se på, og "mangler" i så måte ikke noe som helst, men det er jo bestandig morsomt med noe nytt. Carbon splittere kunne nok blitt pent, evt. blanksorte splittere. Vet du om BMW selger originale carbon splittere til E60?

Huff..den er så flott, så flott :) Hver gang jeg ligger bak en E60 med M-styling så blir jeg bare dårlig. Praktisk og samtidig utrolig tøff! Din er jo et eget kapittel.. *misunnelig*

Tusen takk for det, Torek :D E60 var, i mine øyne, grusomt stygg da den kom, men dens utseende har vokst innpå meg. M pakke er et must, for de originale skjørtene blir for kjedelige.

Du kan få kjøpe min, tar gjerne E30'en som delbetaling... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns denne bilen er råstilig som den er! Men, noen carbon splittere ville vel vært tøft, siden den er sølv?

Tusen takk for det! :) Bilen er veldig pen å se på, og "mangler" i så måte ikke noe som helst, men det er jo bestandig morsomt med noe nytt. Carbon splittere kunne nok blitt pent, evt. blanksorte splittere. Vet du om BMW selger originale carbon splittere til E60?

Det gjør de, koster ca 4k syns jeg å huske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening burde du kjøre på med Hartge frontleppe dersom du i det hele tatt skal gjøre noe mer med bilen. Dyr, men eksklusiv. 8)

Jeg har "kastet bort" så mye penger på den fra før av at litt fra eller til skulle ikke spille noen rolle :P Har du et bilde av denne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening burde du kjøre på med Hartge frontleppe dersom du i det hele tatt skal gjøre noe mer med bilen. Dyr, men eksklusiv. 8)

Jeg har "kastet bort" så mye penger på den fra før av at litt fra eller til skulle ikke spille noen rolle :P Har du et bilde av denne? :)

Her er et bilde av den. I tillegg yter Hartge så god service at bare det er godt nok for min del å handle der. Jeg fikk nylig tilsendt et spell nytt senkesett til min E61 da Hartge konstruerte ett nytt ett med TÜV-papirer.. :D

HE61MF78.750.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...