ParamedicX5 Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Flott bil!! Du må love å si fra når du skal selge denne...! Noe slikt jeg skal ah når jeg selger min E92... Sukk
caaatooo Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 Ja, det er bare å komme seg ned til vårmønstringen på Valle Hovin som arrangeres til våren (Mai el Juni). Må jo få til noen bilder av sedan og touring med Toora.. Skjønner at du gleder deg. Jeg gleder meg også til å se bilen med de kommende delene.. Når det gjelder monteringen er jeg helt enig i, det er for ny og for dyr bil til å skrus på av hobby-mekanikere... Det hadde vært kjempemorsomt å fått med seg vårmønstringen. Er jo et stykke vei å kjøre, men å ta det som en liten ferietur måtte vel gått an.. Bare det klaffer med innleveringen av masteroppgaven på jusen, så kommer jeg nok Sedan og Touring med Toora tror jeg blir veldig bra...
caaatooo Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 Flott bil!!Du må love å si fra når du skal selge denne...! Noe slikt jeg skal ah når jeg selger min E92... Sukk Tusen takk for det, og takk det samme - din bil er nydelig, intet mindre! Hadde det ikke vært for at jeg hadde bestilt og betalt så mange deler til min bil, så hadde jeg blitt å tatt kontakt med deg da du vurderte å bytte E92'n pga. din kones rygg. Det var jo E92 jeg egentlig skulle ende opp med..
caaatooo Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 I dag snakket jeg med Koed. Delene har ligget i Oslo siden Fredag, uten at TNT (?) har tatt kontakt med meg for betaling av mva. Skal ringe dem i morgen å få kontonummeret det skal betales til, og da er forhåpentligvis gromdelene på tur videre nordover ganske så raskt
Dr_S Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Du skal ikke behøve betale inn momsen på forhånd. Du får faktura fra TNT et par uker etter du får pakken.
Richie85 Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Ja, det er bare å komme seg ned til vårmønstringen på Valle Hovin som arrangeres til våren (Mai el Juni). Må jo få til noen bilder av sedan og touring med Toora.. Skjønner at du gleder deg. Jeg gleder meg også til å se bilen med de kommende delene.. Når det gjelder monteringen er jeg helt enig i, det er for ny og for dyr bil til å skrus på av hobby-mekanikere... Det hadde vært kjempemorsomt å fått med seg vårmønstringen. Er jo et stykke vei å kjøre, men å ta det som en liten ferietur måtte vel gått an.. Bare det klaffer med innleveringen av masteroppgaven på jusen, så kommer jeg nok Sedan og Touring med Toora tror jeg blir veldig bra... Ja! Se å sørg for at oppgaven blir levert innen god tid og kom deg nedover til treffet!! Du har å møte opp.. Ta masse bilder når go'delene har kommet på!!
aloebiz.net Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 hm....slik som dette til e36 da? Det sitter sånne under min 323 Coupé E46!!!
caaatooo Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Du skal ikke behøve betale inn momsen på forhånd. Du får faktura fra TNT et par uker etter du får pakken. Stemmer det, men på store ordrer (beløpsmessig over kr. 10.000,-) så sender de ikke pakken videre før momsen er betalt. Dette for å sikre seg at den faktisk blir betalt, da det ofte kan bli snakk om nokså store beløp.
caaatooo Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Ja! Se å sørg for at oppgaven blir levert innen god tid og kom deg nedover til treffet!! Du har å møte opp.. Ta masse bilder når go'delene har kommet på!! Skal prøve å møte opp, men tør ikke å love noe ennå Det blir nok en stund til delene kommer på, driver å sparer opp penger til lakkering og montering. Men har skaffet meg prisoverslag på lakkeringen, så regner med at jeg får dette gjort først.
Saltkjelen Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Nå, caaatooo.. Fått delene og alt i orden? Gleder meg spendt til å se masse bilder av bilen med de kommende delene. Dette kommer bare til å bli griserått!
caaatooo Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Skrevet Januar 21, 2008 Nå, caaatooo.. Fått delene og alt i orden? Gleder meg spendt til å se masse bilder av bilen med de kommende delene. Dette kommer bare til å bli griserått! Jeg forventet at delene skulle komme i dag, men den gang ei.. skal se det an til i morgen; kommer ikke delene da, så blir de etterlyst Det kan nok gå en tid før delene blir montert på, må spare opp litt penger til dette
caaatooo Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 I dag kom delene! Godt å ha dem i hus, men det er litt surt at det selvfølgelig måtte snike seg inn en feil; fikk en midtkonsoll til E39 istedenfor høyre M5 speil. Så i morgen må jeg ringe Koed atter en gang... Uansett - her kommer litt bilder: Pakkene; Originaldeler; Speilglass; Originalt M5 venstre speil, med høyglanspolert shadowline og integrert lys. Satser på at Koed får sendt til høyre side rimelig kjapt; Sorte nyrer; M hekkspoilerleppe; M5 trunk lid finisher; H&R coilovers; Og til slutt - midtkonsollen til E39 som jeg fikk i steden for høyre M5 speil; Dette må bare bli bra til slutt, hehe
Saltkjelen Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Se her ja, dette kan ikke annet enn å bli meeeget bra. Gleder meg stort til å se bilder når de forskjellige tingene kommer på plass. Du vil ikke angre med M5 trunk lid finisheren, det skal jeg love deg! Gled deg..
caaatooo Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 Se her ja, dette kan ikke annet enn å bli meeeget bra. Gleder meg stort til å se bilder når de forskjellige tingene kommer på plass. Du vil ikke angre med M5 trunk lid finisheren, det skal jeg love deg! Gled deg.. M5 trunk lid finisheren ser absolutt ut til å være vel verdt 1000-lappen den kosta, vil gjøre hele bakenden på bilen mye "barskere". Gleder meg stort til å få montert alt, senka masse og få sommerhjulene på
Hefner Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Se her ja.... da var en masse god saker kommet. Det blir digg og se når du får dem på. Flere som venter på sommer her ja??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå