Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 550
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ja, det er bare å komme seg ned til vårmønstringen på Valle Hovin som arrangeres til våren (Mai el Juni). Må jo få til noen bilder av sedan og touring med Toora.. ;)

Skjønner at du gleder deg. Jeg gleder meg også til å se bilen med de kommende delene.. Når det gjelder monteringen er jeg helt enig i, det er for ny og for dyr bil til å skrus på av hobby-mekanikere... :)

Det hadde vært kjempemorsomt å fått med seg vårmønstringen. Er jo et stykke vei å kjøre, men å ta det som en liten ferietur måtte vel gått an.. :) Bare det klaffer med innleveringen av masteroppgaven på jusen, så kommer jeg nok :)

Sedan og Touring med Toora tror jeg blir veldig bra... ;)

Skrevet
Flott bil!!

Du må love å si fra når du skal selge denne...!

Noe slikt jeg skal ah når jeg selger min E92... Sukk

Tusen takk for det, og takk det samme - din bil er nydelig, intet mindre! :)

Hadde det ikke vært for at jeg hadde bestilt og betalt så mange deler til min bil, så hadde jeg blitt å tatt kontakt med deg da du vurderte å bytte E92'n pga. din kones rygg. Det var jo E92 jeg egentlig skulle ende opp med.. :)

Skrevet

I dag snakket jeg med Koed. Delene har ligget i Oslo siden Fredag, uten at TNT (?) har tatt kontakt med meg for betaling av mva. Skal ringe dem i morgen å få kontonummeret det skal betales til, og da er forhåpentligvis gromdelene på tur videre nordover ganske så raskt :D

Skrevet
Ja, det er bare å komme seg ned til vårmønstringen på Valle Hovin som arrangeres til våren (Mai el Juni). Må jo få til noen bilder av sedan og touring med Toora.. ;)

Skjønner at du gleder deg. Jeg gleder meg også til å se bilen med de kommende delene.. Når det gjelder monteringen er jeg helt enig i, det er for ny og for dyr bil til å skrus på av hobby-mekanikere... :)

Det hadde vært kjempemorsomt å fått med seg vårmønstringen. Er jo et stykke vei å kjøre, men å ta det som en liten ferietur måtte vel gått an.. :) Bare det klaffer med innleveringen av masteroppgaven på jusen, så kommer jeg nok :)

Sedan og Touring med Toora tror jeg blir veldig bra... ;)

Ja! Se å sørg for at oppgaven blir levert innen god tid og kom deg nedover til treffet!! Du har å møte opp.. :P

Ta masse bilder når go'delene har kommet på!!

Skrevet
Du skal ikke behøve betale inn momsen på forhånd. Du får faktura fra TNT et par uker etter du får pakken.

Stemmer det, men på store ordrer (beløpsmessig over kr. 10.000,-) så sender de ikke pakken videre før momsen er betalt. Dette for å sikre seg at den faktisk blir betalt, da det ofte kan bli snakk om nokså store beløp.

Skrevet
Ja! Se å sørg for at oppgaven blir levert innen god tid og kom deg nedover til treffet!! Du har å møte opp.. :P

Ta masse bilder når go'delene har kommet på!!

Skal prøve å møte opp, men tør ikke å love noe ennå ;)

Det blir nok en stund til delene kommer på, driver å sparer opp penger til lakkering og montering. Men har skaffet meg prisoverslag på lakkeringen, så regner med at jeg får dette gjort først.

Skrevet

Nå, caaatooo.. Fått delene og alt i orden? Gleder meg spendt til å se masse bilder av bilen med de kommende delene. Dette kommer bare til å bli griserått! 8)

Skrevet
Nå, caaatooo.. Fått delene og alt i orden? Gleder meg spendt til å se masse bilder av bilen med de kommende delene. Dette kommer bare til å bli griserått! 8)

Jeg forventet at delene skulle komme i dag, men den gang ei.. skal se det an til i morgen; kommer ikke delene da, så blir de etterlyst ;)

Det kan nok gå en tid før delene blir montert på, må spare opp litt penger til dette :roll:

Skrevet

I dag kom delene! :D

Godt å ha dem i hus, men det er litt surt at det selvfølgelig måtte snike seg inn en feil; fikk en midtkonsoll til E39 istedenfor høyre M5 speil. Så i morgen må jeg ringe Koed atter en gang... :roll:

Uansett - her kommer litt bilder:

Pakkene;

DSC00072.jpg

Originaldeler;

DSC00075.jpg

Speilglass;

DSC00084-1.jpg

DSC00083.jpg

Originalt M5 venstre speil, med høyglanspolert shadowline og integrert lys. Satser på at Koed får sendt til høyre side rimelig kjapt;

DSC00081.jpg

DSC00082.jpg

Sorte nyrer;

DSC00077.jpg

M hekkspoilerleppe;

DSC00079.jpg

M5 trunk lid finisher;

DSC00080.jpg

H&R coilovers;

DSC00086.jpg

Og til slutt - midtkonsollen til E39 som jeg fikk i steden for høyre M5 speil;

DSC00085.jpg

Dette må bare bli bra til slutt, hehe ;)

Skrevet

Se her ja, dette kan ikke annet enn å bli meeeget bra. Gleder meg stort til å se bilder når de forskjellige tingene kommer på plass. Du vil ikke angre med M5 trunk lid finisheren, det skal jeg love deg! Gled deg.. :D

Skrevet
Se her ja, dette kan ikke annet enn å bli meeeget bra. Gleder meg stort til å se bilder når de forskjellige tingene kommer på plass. Du vil ikke angre med M5 trunk lid finisheren, det skal jeg love deg! Gled deg.. :D

M5 trunk lid finisheren ser absolutt ut til å være vel verdt 1000-lappen den kosta, vil gjøre hele bakenden på bilen mye "barskere". Gleder meg stort til å få montert alt, senka masse og få sommerhjulene på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...